Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

luni, 23 martie 2015

ȘPAGĂ LA DOCTORI ȘI ASISTENTE?

Mulțumesc celui care mi-a spus să adresez această întrebare. Întrebarea era: vă simțiți OBLIGAȚI să băgați bani în buzunarele doctorilor și asistentelor? De ce DA? De ce NU?

1. Sincer...mă cam simt obligat! Nu vreau să-mi bag mâna în buzunarul doctorului sau al asistentei. Dar ăsta este sistemul. Ceva în genul... dai un ban dar merită! Dacă nu îl dai...mori dracului pe acolo. Dar, că există și un dar, îi înțeleg și pe ei. Pe salariile alea mă și mir că mai sunt în România! Puțini bani, puțini medici, puține spitale, PUȚIN ORICE!
2. Da. Ca să își facă treaba! Este suficient ce am spus!
3. Da. Pentru că totul începe să se miște mai bine.
4. Da. Pentru că dacă nu le dai nimic, îți pun o perfuzie, pleci acasă și... mori! Dacă nu... stai pe holurile alea până îmbătrânești!
5. Da! Mă simt obligat! Pentru că altfel nu mă bagă nimeni în seamă. Sunt tratat cu indiferență!
6.Nu! Pentru că mie mi se bagă mâna automat în ștatul de plată. Motive?
- pentru incompetență
- cred că voi muri stând 2 săptămâni la poarta spitalului, fără să mă bage nimeni în seamă
- nu sunt deloc încântat de actualul sistem sanitar
7. De obicei bag! Ca să fi băgat mai repede în seamă. Ce vrei, să stăm acolo 1.000 de ani?
8. Normal că mă simt obligat. Ca să aibă grijă de mine. Mai ales la asistente. La doctor...ca să nu dea buleală!
9. Nu mă simt obligat, pentru că eu nu gândesc așa. Nu am dat șpagă și nu primesc șpagă. Nu este sportul meu preferat.
10. Dacă nu îi bagi bani în buzunar...te lasă pe holurile alea până mori. De cele mai multe ori infirmiera este doctor la spital. Sunt pățit! Totul se întâmplă din cauza salariilor mici.

Ca și de multe alte dăți o să mă rezum la un singur commentariu. Restul le-ați citit în rândurile de mai sus. Este clar: majoritatea oamenilor/pacienți, îndeasă ceva în buzunarul medicului/asistentei. De ce? Răspunsul meu este că DE FRICĂ!! Dacă nu dai șpaga nu prea ai șansesă beneficiezi de un serviciu sanirar de calitate! Asta este! Rezumatul? Bla, bla, bla! Însă, încă, mai avem curajul să vorbim, să spunem ceea ce credem!


Relu NISTOR

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...