Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

joi, 12 martie 2015

SONDAJ TELEFONIC... DE CE URÂȚI POLITICIENII?

Ca de obicei, nu o să vă spun cine sunt oamenii pe care i-am sunat. O să vă scriu ce au spus. Iar la final o să îmi dau și eu cu părerea.

1. Că-s proști! Niște escroci! Nu îi mai suport!
2. Nu știu de capul lor! Vor să pară ceea ce nu sunt!
3. Nu îi urăsc pe toți. Dar, oricum, sunt toți niște jigodii! Nu sunt oameni. Fac totul pentru ei. Sunt nesimțiți!
4. Nu luptă pentru nimeni și pentru nicăieri! Nici măcar pentru oameni! Singura lor luptă este pentru punga lor!
5. Sunt corupți și cu asta...am spus tot! Ăia dorm în front!!
6.Dorm pe ei! Și au o grămadă de bani! Chiar nu se gândesc la alții?
7. Îi urăsc de obicei! Cauza? Legile țării sunt făcute doar pentru ei!
8. Băi frățioare... ca să îi iubești trebuie să fi masochist! Cine iubește curvele politice? Trebuie să fi redus mintal să îi iubești! Dacă ai un gram de creier..nu ai cum să nu îi urăști!
9. Nu îi urăsc! Sunt ca pâinea caldă! Glumesc! Cuvântul ură este prea dur! Poți trăi și cu ei și fără ei!
10. Niște jigodii! Nu ar fi reușit în altă parte!
11. Nu îi urăsc! Sunt chiar indiferent în problema asta!
12. Nu urăsc nici puricii! Pe ei chiar nu am de ce! Prefer să urăsc puricii!
13. Nu îi urăsc! Chiar dacă i-as urî tot nu și-ar face treaba. Așa că...
14. Vorba lungă....sărăcia omului! Asta cred despre ei! Dezbat multe și nu finalizează nimic.
15. Clasa politică mă lasă indiferent. Pur și simplu nu merită. Ura o păstrez pentru alții.
16. Care politicieni? Există unul ca lumea? Pe ăla l-aș urî!
17. Îi urăsc pentru că nu sunt de partea poporului! Sunt toți niște hoți!
18. Nici nu știu dacă mai pot să îi urăsc! Îmi este indiferent! Știu traiul prost pe care îl am! Asta mă interesează!
19. Noi i-am ales! Trebuie să îi iubim! Zâmbesc!?!?
20. Furăcioși ce sunt! Și eu stau ore întregi la muncă și iau un salariu de nimic!

Nu știu câte comentarii ar mai putea fi făcute după acest sondaj! Dar îmi permit libertate de a fi numărul 21.

21. Ură? Aș merge mai departe de aici! Ce au făcut domnii politicieni? A...știu...m-au făcut să realizez acest sondaj. Recunosc că este oarecum cenzurat, dar erau prea multe cuvinte cu P.
Aș vrea să trag niște concluzii. Personale. Dar dacă stau să mă gândesc mai bine...mai e cazul? Tot o apă ș-un pământ!
Cum spunea nenea ăla (Mihai Eminescu)..cu aproximație...
-variantă Relu Nistor:
Unde ești tu Țepeș Doamne
Ca punând pumnul pe ei
Să-i împarți în două găști
Împuțiți și vai de ei
Și în două beciuri largi
Cu jandarmii să-i aduni
ȘI PUR ȘI SIMPLU SĂ LE DAI FOC, CÂ-S NEBUNI.... MĂI ȚEPEȘ!!!



Relu Nistor 


   



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...