Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

duminică, 29 martie 2015

BRAVO DOM ~LE~... Relu NISTOR


M-am săturat să fiu apostrofat că am renunţat la această rubrică! Aşa că revin! Îmi place la nebunie ce se întâmplă în ţara asta! Mai-mai...că îmi vine să îi dau în judecată! Când să mai doarmă omul? Bă, arestaţi-vă şi voi la ore rezonabile! Chiar credeţi că pe noi ne interesează? Nu! Până nu vedem ceva concret! Stai aşa...să iau telecomanda... să văd cine a mai fost arestat! Este şi cineva din Câmpina? Staţi aşa... ciocăne cineva la uşă! Aaaaa...sper sa fie... lăptăreasa! Mă caută pe mine? Unde să mă caute? Nu cred că aţi vrea să auziţi! Că dacă mă căutau acolo... le spuneam BINE AŢI reVENIT la BRAVO  DOM ~LE~... Hai...PA PA!
Apropo...REVIN!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...