Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

luni, 30 martie 2015

BRAVO DOM ~LE~... ANAF

Este foarte interesant când ai un punct de vedere și observi că cineva are și el ceva de spus! De data aceasta, rubrica BRAVO DOM ~LE~...i-o ofer unui cititor! A spus ce a vrut el! Mie mi-a plăcut! Sper să vă placă și vouă!

Dă-le Andrei!!!


Salut Relu !
Ce zici de acţiunile ANAF? Dar mai ales de sancţiunile ANAF?
Adică...bine dom'le, eu persoană juridică ce desfăşor activităţi comerciale în România, contribui la "buna stare a " ţării. Am un angajat, doi, zece...poate mai mulţi, plătesc taxe, impozite. Şi poate am un angajat aiurit care nu bate un bon pe casă şi pentru asta mă închizi?
Păi şi ce? Că tu...statule, ai mai mult de suferit! 
Cum de ce? Pentru că ai de plătit nişte şomeri, pentru că eu nu mai produc şi nu mai bugetez... şi tot aşa?
Nu de sancţiuni duce lipsă ţara asta, ci de educaţie....orice fel de educaţie: economică, comercială, 7 ani de acasă etc.
Eu cred că statul...mă rog , hai să fiu mai direct, Guvernul....bine, şi mai direct , Dl. Ponta şi miniştrii săi, ar trebui să găsească soluţii să sprijine business-urile în ţară, să le ajute să producă, pentru că un business care merge aduce bani la buget. Sunt de acord 100% cu controale şi amenzi pentru neplata datoriilor, evaziune s.a.m.d., dar nu cu închiderea business-ului.
Îl închid în alte condiţii : igienico-sanitare, securitatea şi protecţia muncii, alte riscuri.
Poate dezbaţi şi tu un subiect de genul ăsta, să vedem ce părere are lumea...pe facebook smile emoticon.
 Andrei, se pare că chiar te bucuri că a reapărut BRAVO DOM LE! C HIAR MĂ BUCUR! Sincer! Aş vrea ca toţi românii să facă ce ai făcut tu. Commentariul meu? Este mai mult decât simplu! Ăștia sunt cu capul! Trebuie să luăm atitudine și să facem în așa fel încât să le deschidem ochii și mintea. Ce vor ăștia să ieșim în stradă? Oamenii de afaceri ar trebui să își unească forțele și să facă CEVA ... la mama dracului. DAR CINE ÎNCEPE? Poate unul de la...Timișoara!
Oricum, Andrei....BRAVO DOM ~LE~...
Te mai aștept!
Relu NISTOR/C.L
Hai...PA. PA!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...