Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

sâmbătă, 28 februarie 2015

NU MĂ MAI TRAGEȚI PE DREAPTA!!!

Mi-au plăcut reacțiile la materialul cu pumnii! Nu știu cât de mult o să îmi placă și cele referitoare la sondajul care urmează! Unul telefonic! Oamenii care au răpuns la întrebare sunt reali! Bărbați și femei, șoferi și șoferițe, care au răaspuns la o întrebare simplă: ce gândiți când un polițist vă trage pe dreapta?
ȘOFERIȚE
1.Să fie să mi-o bag! Sper să scap ieftin!
2. Să mă cac în norocul meu! Iar?
3. Am belit-o!
4. Încă un prost, cretin și tâmpit!
5. Ce mama dracului vrea?
6. Am centura! Sunt în regulă! De ce m-a oprit?
7. Să îi dau repede o șpagă! Câți bani mai am în buzunar?
8. Ce o mai fi vrând și muis....ul ăsta?
9. Nimic! Poate că omul face o verificare! Poate că sunt băută!
10. Normal că m-aș enerva și mi-aș băga!

ȘOFERI
1. Ce mama dracu... tu nu ai teabă în altă parte?
2. Ce p..a mea vrei mă de la mine?
3. De ce m-ai oprit? Și să știi că îmi bag p..a în mă-ta!
4. Ce p...a mea vrea și ăsta?
5. Ce dracu mai vrea și ăsta de la mine?
6. Să-l f.t în gură!
7. Acum s-a găsit și idiotul ăsta?
8. Bă, gaborii ăștia nu mai obosesc?
9. Să dea dracii în neamul lui!
10. Încă un prost în mijlocul drumului!

Nu fac nici un fel de comentarii! Știu doar un singur lucru! Acest sondaj arată că alt sondaj, făcut la nivel național, îi indică pe pompieri ca fiind primii în topul persoanelor de încredere. De fapt...instituția în sine. Nu de alta, dar pompieri chiar nu te trag pe dreapta.
P.S. Vreau să le mulțumesc tuturor celor care au dat răspunsuri sincere.
Voi reveni cu alt sondaj! Aștept și sugestii.

Relu Nistor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...