Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

luni, 30 martie 2015

CE FACI CÂND TE APUCĂ SUGHIȚUL?

CE FACI CÂND TE APUCĂ SUGHIȚUL?

Nu m-aș fi gândit serios la această întrebare, până când un cunoscut de-al meu nu a avut această problemă. Și m-a întrebat... ce să fac măi omule? Așa că am apelat pe cei cu care am stat de vorbă, o să vedeți ce au spus, dar dacă aveți vreo metodă magică...nu o păstrați doar pentru voi. Să vedem ce au răspuns oamenii cu care, întâmplător, am stat de vorbă! 
Să începem! Chiar nu este o glumă!
1. Îmi țin respirația! Nu mă gândesc la ăia care mă vorbesc de rău. Nu cred în așa ceva!
2. Beau apă și mă mai gândesc la neamurile care mă vorbesc de rău! Dar merge chestia aia cu apa!
3.Mă enervez ca să nu mai sughiț! Trebuie să mă enerveze cineva! Așa scap de sughiț! Îmi trece. 
4. Dragă...beau apă cu lămâie! La mine merge! Dar știu că la alții nu ține!
5. În primul rând spun să mă pupe undeva ăia care nu au loc de mine! Apoi niște apă și îmi țin respirația.
6. Dau cu limba pe cerul gurii...dar nu merge! Așa că sughiț până îmi trece!
7. Nu prea știu ce să fac! Atunci când mă apucă..îmi țin respirația! Nu prea merge!
8. Sughiț uneori prea mult. Dar am învățat de la cineva un truc! Îmi autoinduc o mică stare de vomă. Adică...până dau la boboci și....gata! Este de la mușchiul diafragmei. Este o chestie pur mecanică!
9. Stau în pat și încerc să zac. Poate îmi trece.
10. Mă apucă toți dracii! Ce să fac? Îmi vine să mă dau cu capul de toți pereții! Nu ai vrea să fii atunci pe lângă mine!

Acum eu! Dacă cineva are vreo formulă magică...să o patenteze! Să ia toți banii! Dar să ne scape de sughiț! Că nu este deloc plăcut. Sper că omul care mi-a propus această idee, oricare ar fi ea, a scăpat de sughițat. Dacă nu...să încerce una dintre metodele de mai sus! Sau să inventeze alta!

Relu NISTOR/C.L.
Hai...PA.PA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...