Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

duminică, 29 mai 2016

DOREL A FOST LA CÂMPINA!!!

Mai bine mai târziu decât niciodată! Nu pot să îmi încep materialul decât aşa. Am fost neatent, greşeala mea, dar nici altă persoană nu mi-a atras atenţia. În cele din urmă am aflat şi eu: celebrul Dorel a fost şi "pe la" Câmpina. Şi a lăsat în urmă una dintre minunile lui. Când am văzut cu ochişorii mei ceea ce vedeţi şi voi în fotografii, m-am întrebat: Ce Mama Zmeilor mai e şi asta? Bine...e simplu...o cişmea şi un gard. Cât de tembel să fii să nu îţi dai seama? Am stat şi am făcut un scenariu...au venit unii şi au montat o cişmea(bravo lor, că e bună atunci când canicula te loveşte la cap) şi apoi au venit unii care au montat un gard portocaliu(bravo lor, că era nevoie de un gard de fier, ce să caute acolo un gard viu). Şi uite aşa cele două echipe şi-au făcut treaba. Şi aici apare Dorel, reprezentat aici de cel sau cea care a luat lucrarea în primire, care a făcut recepţia "lucrării". Oare nu i-a sărit nimic în ochi? Poate vreun pumn! Priveşte, dar nu atinge, atinge dar nu gusta! Măi oameni buni, această minunăţie este de mult timp în Câmpina! Chiar nu a văzut nimeni? Este o imagine genul: te uiţi ca boul în ţeavă sau ca vaca în râpă! Cel mai tare era dacă "ţâşnitoarea" mai şi funcţiona. Oricum, un lucru este de remarcat: cişmeaua are încă ţipla pe ea. Va fi, probabil, tăiată la inaugurare. Îl chemăm şi pe Dorelul ăla de Câmpina să taie panglica. Îl punem să bea şi nişte apă, că sigur l-a bătut soarele în cap, dar fără să tăiem gardul. Să vedem cum o să facă asta! Poate are gât de girafă, cine ştie! Oricum, bine ai fost şi pe la noi Dorele!
Relu NISTOR

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...