Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

joi, 19 mai 2016

"VĂ AŞTEPTĂM LA VOT!" (hi...hi...hi...)

A început să se vadă că deja suntem la jumătatea campaniei electorale. Cum legea afişării electorale este extrem de dură, şi e bine că este aşa. Membrilor şi susţinătorilor tuturor partidelor implicate în campania elecrorală pentru alegerile locale, nu le-a mai rămas decât un lucru de făcut: să iasă din birouri sau maşini şi să ia oraşul la picior. Bat din poartă în poartă, sună pe la uşi, adună membrii asociaţiilor de proprietari, opresc lumea pe stradă...tot tacâmul. Bineânţeles că urmează promisiunile, ceva în genul noi suntem cei mai buni, putem face, ăilalţii nu au făcut sau dacă au făcut... au făcut prost...ce să mai...ştim povestea pe de rost. Cunoaştem cu toţii acest scenariu. E învechit! Ceva în genul "toate-s vechi şi nouă toate". Ok! Politicienii vorbesc, cetăţenii ascultă şi răspund(întreabă) politicos sau nu! Şi bineânţeles, la finalul "expunerii de motive" a politicienilor, nu lipseşte sintagma: "Vă aşteptăm la vot". În următorul sondaj am încercat ceva inedit. Am întrebat 20 de câmpineni, întâlniţi pe stradă sau telefonic, nu ce întrebări au avut sau ce le-au răspuns, civilizat, sau nu, celor din partide, care i-au abordat, ci să îmi spună ce gândeau cu adevărat în timp ce erau "acoperiţi" de promisiuni şi îndemnaţi la vot pentru a pune ştampila pe nu ştiu care candidat. "Ce-i în guşa şi-n căpuşă!". Sondajul ne arată că nu este aşa. Ceva au răspuns ...altceva au gândit! Iată gândurile adevărate, nu răspunsurile date de complezenţă:

1. Plecaţi de aici! Voi nu vă daţi seama că nici nu v-am ascultat?

2. Pot să plec de acum? Că eu vreau să fiu prima! Nu cumva să pierd circul ăsta!

3. Mă uit la ei ca la maşini străine. Ştiu că vorbesc degeaba cu ei. Acum mă bagă în seamă, dar după alegeri...ciu-ciu!

4. Bineânţeles că vin! Contaţi pe mine! Vin să anulez votul, ca să nu mi-l furaţi voi.

5. Nici nu îi primesc! Dar dacă m-ar aborda, le-aş zice ceva în gând! Dacă am timp!

6. Le spun în faţă! Nu v-aţi săturat de ros ciolanul? Le mai spun că mă duc la vot, dar le dau votul la toţi. M-am săturat de ei.

7. Da...Da! O să vin când o zbura porcul!

8. Ei vorbesc, poate le dau un răspuns civilizat! Dar vorbesc degeaba. Oricum sfatul lor să merg la vot trece pe lângă mine ca raţa prin apă.

9. Toate sunt doar promisiuni şi minciuni. Frecţie la un picior de lemn. Nu mai credem în ei. La cum e Câmpina de peticită...aşa sunt şi ei. Mă duc la vot, dar asta nu înseamnă că-l votez pe ăla care-mi bate la uşă.

10. Îi înjur în gând! Cine se duce la vot? Eu unul nu mă duc. Dacă mă duc...ce rezolv? Oricine ar ieşi...tot un rahat.

11. Nici nu vreau să dau ochii cu ei. Nu vreau să vorbesc cu ei. Am devenit imun la politică. Toţi o apă şi un pământ.

12. Se agită ca proştii. Tot Tiseanu iese. Asta gândesc eu. Ceilalţi nu au decât şansa să devină consilieri locali.

13. Ăia vorbesc iar eu mă gândesc la faptul că dacă am o problemă sunt programat nu ştiu când pentru o audienţă. Mi-e scârbă. Având în vedere că este doar un tur de scrutin, în afară de Tiseanu ceilalţi participă doar ca să ...participe.

14. Mă gândesc că le-aş da una în cap! Numai mincinoşi. Nici nu mă gândesc să merg la vot, nici eu, nici copiii mei.

15. Bă, voi nu vă daţi seama că eu ştiu că mă minţiţi în faţă? Nu am nevoie de voi! Sunt doar eu şi Doamne-Doamne!

16. Dă-mi un milion şi votez pe cine vrei tu! Altfel nu merg.

17. Ăştia umblă numai după bani. Nu se gândesc la salamul pe care abia pot să mi-l cumpăr. Să se voteze singuri! Pe al meu să nu conteze.

18. Ăştia chiar nu îşi dau seama că m-am săturat de rahaturile pe care le spun? Ei pot să mă aştepte mult şi bine la votare.

19. Vorbiţi ce vreţi, eu le am pe ale mele. Ştiu deja cu cine votez.

20. Nu iau nimic în considerare din tot ceea ce spun ei. Eu mă duc la vot şi votez cu cine vreau eu, indiferent ce bazaconii spun ceilalţi care îmi bat la poartă.

Nu vreau să mă erijez în cine ştie ce analist politic, sau mai degrabă economico-social, dar am mai sus 20 de idei, 20 de moduri de a gândi în ceea ce priveşte alegerile care bat la poartă. Eu am tras o concluzie. Citiţi şi voi ce au avut de spus câmpinenii şi vă las să trageţi singuri linie şi să vedeţi ce iese. Nu prea bine pentru clasa politică!
Relu NISTOR

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...