Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

miercuri, 4 mai 2016

CA LA...BREAZA!!!

În urmă cu ceva timp am primit un mail de la Radu, din Breaza, care conţinea: "Îi spui în felul următor...cum să te mai voteze omul, dacă drumurile sunt praf. De ce nu faci ceva?" Întrebările îi erau adresate lui Costin Răzvan Bălăşescu, primarul oraşului Breaza. I-am promis lui Radu că voi lua legătura cu primarul. Am făcut rost de 2 numere de telefon la care primarul ar fi trebuit să răspundă. Unul se termină în 800 iar cel de-al doilea cu 077. Am tot sunat....dar nici un răspuns. Abia după ce am văzut nişte postări pe facebook, cu asfaltarea unor minuscule trotuare, mi-am dat seama de ce nu răspunde omul la telefon: este prea preocupat cu asfaltări total inutile, pe când drumul principal ar trebui redenumit în "Road to hell". Când vii dinspre Comarnic, întâlneşti o porţiune de drum proaspăt asfaltată, apoi prin centru dai peste celebrele "plombe"(zici că mergi cu trenul) pentru ca abia apoi, spre Câmpina, să înceapă cu adevărat "spectacolul". Nici nu poţi spune că este un drum cu două sensuri. Când intri în Breaza eşti pe un drum de ţară. Când te întorci ai parte de asfalt, dar şi de maşini care, în încercarea disperată de a părăsii spaţiul selenar, intră pe contrasens. Ca la ...Breaza!!  Nu fac nici un comentariu, imaginile vorbesc de la sine. Lui Radu pot să îi spun, din experienţă, că până la alegeri se va asfalta. Cum? Care va fi calitatea? Nu ştiu! Dar cert este că, aşa cum se întâmplă şi la Câmpina, măcar intrarea în oraş trebuie să fie boboc. Aşa că...puţintică răbdare. Şi, cine ştie poate te vei duce şi la vot. Ai grijă cu cine votezi! Oricum, ca şi concluzie, nu cred că am mai văzut prin apropiere drumuri aşa de pulbere ca în staţiunea balneo-climaterică Breaza.
Relu NISTOR  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...