Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

joi, 5 mai 2016

CLASA DE INOT LA CÂMPINA - SE POATE DAR NU SE VREA

Interviul cu profesorul de sport Daniel Safta este mai mult decât elocvent. Se spun lucrurilor pe nume, ceea ce ne readuce aminte, dacă mai era nevoie, că trăim în România şi că aici totul este posibil. De multe ori auzi pe la televizor sau prin ziare, cum românii spun despre ei că: suntem proşti, asta suntem! Cine sunt eu să îi contrazic. Am mai scris despre înfiinţarea unei clase I, cu specializare înot, la Şcoala Generală Ion Câmpineanu. M-am bucurat când am auzit că aşa ceva este posibil şi în urbea noastră. Însă, nici prin cap nu mi-a trecut că nu se vor înscrie copiii de la clasa zero în această clasă cu specializare înot! Vorbim aici despre o clasă unde micuţii au patru ore de sport, şi anume de înot, pe săptămână, gratuit, la Bazinul de înot didactic Câmpina. Proiectul este sprijinit de municipalitate, atât financiar cât şi din punct de vedere al transportului copiilor. Toate bune şi frumoase...numai că elevii din clasa zero nu prea au dat năvală să se înscrie la clasa cu specializare înot. M-am întrebat de ce, am dat nişte telefoane şi am aflat cam care ar fi principalele motive pentru care micuţii de la clasa zero nu se transferă la clasa cu specializare înot. 1. Copiii, dar şi părinţi, nu prea vor ca micuţul sau micuţa să-şi piardă actualul învăţător. 2. Cadrele didactice nu prea s-au dat pe spate pentru a promova această idee, din cauza faptului, total fantezist, că şi-ar putea pierde locul de muncă. Mai sunt multe de spus, dar să-l lăsăm pe Daniel Safta să ne explice de ce se poate dar nu se vrea! Mai ales în contextul în care Ministerul Învăţământului îşi dă cu greu acordul pentru implementarea unor astfel de programe. La noi...ministerul a spus DA. Şi noi ce facem acum? Spunem NU? Relu NISTOR

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...