Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

miercuri, 1 iunie 2016

MERG LA VOT! SĂ ÎL ANULEZ! (editorial) Relu NISTOR

După cum bine aţi văzut, nu m-am implicat aproape deloc în această campanie. În afară de câteva sondaje, al căror rezultate au fost de-a dreptul amuzante, mai ales cel din ziua de joi, 12 mai, am tăcut chitic. I-am lăsat pe toţi să spună... tot ce au vrut. I-am ascultat, i-am citit, pe alocuri m-am amuzat văzând anostitatea din toate "programele" pe care le-au îndesat prin cutiile poştale...ş.a.m.d.
Acum mi-a venit rândul! O spun cu voce tare: MERG LA VOT! SĂ ÎL ANULEZ! Înainte de a mă înjura sau îmi a da dreptate, lăsaţi-mă să vă spun de ce am luat această decizie. Păi...nu sunt de acord cu acest "sistem" de votare. Să luăm alegerile pentru funcţia de primar. Avem un singur tur de scrutin şi vreo 8 candidaţi. O să iasă un singur primar, că doi nu e voie, care o să strângă în jur de 35% din voturile câmpinenilor. Este reprezentativ un astfel de primar? Eu cred că nu. Aş fi vrut două tururi de scrutin. Nu o să le văd, aşa că nu sunt de acord. Urmează apoi alegerile pentru Consiliul Local. Aici se dă cu adevărat "bătălia" electorală. Se ştie foarte bine, sau aşa ar trebui, că Primăria execută şi Consiliul Local decide. Simplu ca "bună ziua". Aici apare marea mea problemă. Nu sunt de acord cu votarea unei liste. Indiferent a cărui partid politic este. Eu vreau să votez oameni, pe care îi cunosc şi care, consider eu, ar putea face ceva pentru oraşul ăsta. Să vă dau un exemplu: în cunosc pe dl. Popescu, am o părere bună despre el şi l-aş vota. Numai că el este pe lista unui partid, undeva pe locul 12-13. Nici o şansă să iasă consilier local. Aşa că dacă îl votez pe dl. Popescu...mă trezesc că iese consilier local dl. Ionescu. Pentru că el a fost pus de partid pe un loc eligibil. Aşa că...unde se duce votul meu? Dispare în neant?Aşa că până când nu se va introduce votul nominal, o să merg la votare, că este dreptul meu, numai că o să-l anulez. Dacă nu îl anulez eu, o vor face ei, ăia din vârful "trofic" al partidelor. Am fost la multe şedinţe ale Consiliului Local şi am văzut prea mulţi "copaci" pe acolo, care ridică "creanga" la nu ştiu ce proiect de hotărâre, doar pentru că aşa a stabilit partidul. Vreau consilieri locali pe care, la o adică, să "îi trag de ureche" sau măcar să le arăt obrazul. Sau de ce nu, să îi felicit. V-am dat două motive pentru care o să-mi anulez votul. Este opinia mea, nu sfătuiesc pe nimeni să facă asta. În faţa buletinului de vot eşti doar tu şi ştampila. Fiecare face ce vrea. Ştiu că o să fiu boscorodit, înjurat pe alocuri, sau poate că unii îmi împărtăşesc punctul de vedere. Aveţi mai jos rubrica pentru comentarii. Le aştept, cu bune şi cu rele.
Încă un lucru! Toţi spun că promovează tinerii. Nu mai vreau să vorbesc despre "cursa" la primărie. Se cam ştie cine o să fie viitorul primar. Partea cea mai proastă este că eu prevăd un Consiliu Local aproape tras la indigo cu cel actual. Vorba aia...părerea mea!

P.S. Până după alegeri nu o să mai scriu nici un rând. Aşa că vă urez de pe acum "alegeri plăcute"! Vă pup dulce pe ştampilă!    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...