Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

miercuri, 25 mai 2016

DE LA LUME ADUNATE!!!

1. Un gând îl alungă pe altul, pentru că în căpşorul lor nu era loc pentru amândouă.

2. Când iubeşti numai tu...e ca şi cum îţi bagi pietricele în pantofi...ca să îţi placă să mergi în genunchi!

3. Chiar şi părţile nevinovate îşi pot face duşmani de moarte.

4. Mi-am tocat banii pe femei repezi şi cai greoi!

5. Ceea ce credem noi ne dă cu adevărat formă!

6. Arată-mi nimicul ăla mic şi uscat pe care-l numeşti sufletul tău, iar eu o să mă uit la el şi o să trec mai departe.

7. Avea carcas
a complet funcţională a unei fiinţe omeneşti, dar sufletul era înfrigurat de umbre.

8. Recunosc că mi se topeşte inima după tine...ceea ce nu-i face nici un pustiu de bine reputaţiei mele.

9. Onoarea este primită şi acceptată, domnule, dar din păcate nu şi reciprocă!

10. Unele experienţe pot sta în calea altor experienţe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...