Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

duminică, 15 mai 2016

GAFĂ ELECTORALĂ!!! CÂNDEA vs TISEANU


Constantin Cândea
yesterday at 8:39 am

şi...o poză, cea din partea dreaptă a blogului. Imediat ce acest afiş trucat al contracandidatului dl. Contantin Cândea(PSD), şi anume dl. Horia Tiseanu(PNL), a fost postat pe facebook, la rubrica "Eşti din Câmpina dacă...", au apărut imediat şi reacţiile celor care navighează pe net. Le-am şi eu pe citit pe toate, am comentat şi eu, şi pot să spun că majoritatea celor care au văzut acel afiş nu au fost prea încântaţi, aşa că fiecare şi-a exprimat punctul de vedere. Uneori chiar virulent. Astăzi, bănuiesc că după ce a citit ce au avut de spus câmpinenii, la adresa afişului trucat, dl. Constantin Cândea a intrat din nou pe facebook, pentru a da o explicaţie. O să redau întreaga declaraţie a domniei sale, fără să fac nici o mofificare.

Constantin Cândea: "Ma bucur ca o simpla postare a putut atrage atatea comentarii. Nu inteleg de unde atata rautate, chiar ura! Noi consideram ca toti campinenii trebuie sa cunoasca ADEVARUL despre investitiile cu care se lauda unul dintre candidatii la functia de primar. Daca ADEVARUL provoaca asemenea reactii, e in regula. Nu a spus nimeni nimanui cum sa voteze sau pe cine, noi doar am considerat ca oamenii trebuie sa fie in deplina cunostinta de cauza inainte de a-si exercita dreptul democratic la vot. Sunt multe de spus la fiecare in parte, dar, repet, noi nu vrem decat sa se stie ADEVARUL! In plus, va rog sa nu uitati ca nici un primar nu face ceva cu banii lui, ci cu banii dvs! Daca nu va intereseaza cat si cum s-au cheltuit banii dvs, e in regula, dar poate sunt si oamenii in Campina care vor sa stie aceste lucruri. Toti oamenii au dreptul la o parere, inclusiv politica, toti au dreptul sa stie ADEVARUL! Si apoi sa viteze fiecare cu cine vrea! Si v-as fi foarte recunoscator tuturor daca am pastra o decenta in limbaj! O duminica frumoasa!"

Deşi este duminică, l-am contactat telefonic pe dl. Horia Tiseanu pentru a vedea care este puntul de vedere al dânsului faţă de acest "capitol" al campaniei electorale. Răspunsul a fost scurt şi la obiect.



Horia Tiseanu: "Am aflat de postarea acestui afiş pe facebook. Astăzi am făcut o plângere la Autoritatea Electorală Permanentă, pentru denigrare, modificarea şi mâzgălirea afişelor electorale. Aşteptăm să aibă o reacţie, să scoată acel material de pe facebook. Noi nu facem o campanie electorală negativă".

Poate că dl. Horia Tiseanu ar fi vrut să spună mai multe, sunt convins că ar fi avut ce să spună, dar nu a făcut-o. A spus clar în discuţia prin telefon că nu va face campanie negativă. Acum aşteptăm să vedem care va fi reacţia dl. Constantin Cândea, care într-un fel sau altul, i-a "ridicat mingea la fileu" dl. Horia Tiseanu. Vom trăi şi vom vedea ce se va întâmpla în continuare. Oricum deja există o plângere la Autoritatea Electorală Permanentă. Vor mai urma şi altele sau vom avea o campanie "curată"? Alegerile se apropie cu repeziciune. Vă voi ţine la curent cu noutăţile.
Relu NISTOR

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...