Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

sâmbătă, 21 mai 2016

DODEL...ESTE DISTRUS!!!

Ce mai face şi iubirea asta din om! O despărţire şi toată lumea ta se năruie! Ca în cazul lui DODEL(nu celebrul DOREL), care vrea să ştie toată lumea, dar mai ales dominişoara care l-a părăsit, că lumea lui s-a prăbuşit. Este debusolat, cere un sfat din partea fostei...ce să mai...momentele disperate cer măsuri disperate. Aşa că Dodel al nostru a ales o metodă "inteligentă" de a-şi striga disperarea. Cum? I-a scris un mesaj fetei, pe un gard. Dar să nu o mai lungim.









Citez din Dodel: "M-A DISTRUS, OF! AM AJUNS...DACĂ TU AŞA ÎŢI DOREŞTI IUBIRE, ÎNVAŢĂ-MĂ SĂ TRĂIESC FĂRĂ TINE. Semnat...DODEL" Mesajul scris pe gardul Agenţiei Locale de Ocupare a Forţei de Muncă este atât de lung încât nu a încăput într-o singură fotografie. Aşa că l-am "spart" în mai multe bucăţi. Un mesaj înduioşător, am putea spune! Numai că oricât de "frântă" ar avea Dodel inima, nu cred că a găsit metoda cea mai eficientă. O scrisoare, un SMS, un mail...un telefon sau orice altă metodă de comunicare sau, la naiba...un tradafir! Şi încă ceva Dodele, crezi că fata care te-a părăsit, te va învăţa să trăieşti fără ea? Nu prea cred! Eu îţi dau un sfat, aşa la mişto, sari şi tu gardul, dacă nu vrei să intri pe poartă, şi vezi dacă există vreun loc liber "de iubit" la Agenţia de Ocupare a Locurilor de Muncă. Dar, după cum bine ai văzut şi ai simţit, jobul de "iubit" este destul de greu. Dodele, Dodele, un oraş întreg este alături de tine. Dar să nu le ceri să vină să te ajute să vopseşti gardul! Nu de alta, dar suntem nişte răutăcioşi. Mesajul tare...ideea proastă. Dacă fata a răspuns mesajului tău şi chiar dacă nu a făcut-o, pune mâna pe o pensulă şi şterge bucata asta din viaţa ta. Expusă pe vreo 12-13 metri de gard! "M-A DISTRUS, OF!"
Relu NISTOR
................................................
Staţi aşa! Nici nu am terminat bine de postat materialul cu Dorel, că am primit două fotografii de la un câmpinean, care ar putea reprezenta, în opinia lui, o soluţie pentru Dorel. NU COMENTEZ! Locaţia? Gangul de lângă blocurile cu 10 etaje de pe str. Tudor Vladimiresc.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...