Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

joi, 12 mai 2016

TRISTA REALITATE, PARADOXAL ATÂT DE DISTRACTIVĂ ÎN PERCEPŢIA PUBLICĂ (E.P.)

C
CINE ESTE? CE PĂRERE AI DESPRE EL/EA?
Păreri sincere ale câmpinenilor despre cei 8 candidaţi
la Primărie!!!


Au trecut câteva zile de când a început campania electorală şi m-am gândit să fac un mic sondaj, să văd cum stau lucrurile. Am pus mâna pe telefon şi am stat de vorbă cu 10 câmpineni, de vârste diferite, cu ocupaţii diferite, pasionaţi de politică sau nu, pensionari, chiar şi şomeri. Le-am citit numele candidaţilor la primărie şi partidul din care fac parte. Şi am adresat două întrebări:
- Îl/o cunoaşteţi?
- ce părere aveţi despre candidat?
Iată acum lista cu cei 8 candidaţi la Primăria municipiului Câmpina:
1. Horia Tiseanu (PNL)
2. Constantin Cândea (PSD)
3. Daniel Ioniță (ALDE)
4. Ionuț-Adrian Pițigoi (PMP)
5. Andrei Istrate (UNPR)
6. Vlad Anghelescu (PRU)
7. Nicoleta Gherman (PSRO)
8. Vasile Florin Anghelescu (PP-LC)
Mai jos veţi vedea care sunt răspunsurile celor zece subiecţi, la cele două întrebări legate de cei opt candidaţi(în ordinea numerelor de pe tricouri) pentru postul de primar. Merită citite răspunsurile. Eu nu o să comentez. Savuros!

Subiectul 1:
1. Da, îl cunosc. Este primar în funcţie şi cred că vrea să câştige alegerile.
2. Nu îl cunosc. Nu ştiu nimic despre el.
3. Da, îl cunosc ca şi candidat. Nu ştiu nimic despre el.
4. Nu îl cunosc. Nu ştiu nimic despre el.
5. Mă laşi! Cine e ăsta? Habar nu am!
6. Nu îl ştiu? Dar de unde îi scoţi pe ăştia?
7. Cine? Şi candidează pentru funcţia de primar?
8. Nu îl cunosc nici pe ăsta. Sper că e ultimul pe care-l citeşti.

Subiectul 2:
1. Da, îl cunosc. Cred că s-a "umplut". Nu îi mai trebuie. Dar participă pentru că nu se mai satură.
2. Nu îl cunosc. Nu ştiu nimic despre el. Am auzit de numele ăsta...şi atât.
3. Nu îl cunosc nici pe el, nici partidul.
4. Nu îl cunosc. E fiul doctorului?
5. Nu îl cunosc. Şi nici nu îmi place UNPR-ul.
6. Nu îl cunosc. Iar partidul... niciatât!
7. Nu. Habar nu am. Cine mai e şi ăsta?
8. Nu îl cunosc. PP-LC? Ce dracu e ăsta?

Subiectul 3:
1. Da. Este cel mai bun dintre toţi.
2. Da, îl cunosc, dar nu mă interesează. Un fost miliţian. Slăbuţ pentru primar, nu are stofă.
3. Da, îl cunosc. Fleaşc! E moale. Nu are nici o treabă cu primăria. Nimic notabil în viaţa lui.
4. Da, îl cunosc, dar nu personal. Nu îmi spune nimic. Nu am încredere în el. Nu ştiu ce a făcut pentru urbe. E veşnicul candidat.
5. Nu îl cunosc. Dar fiind candidatul UNPR nici nu vreau să aud de el. Nu vreau să votez candidatul unui general fără armată.
6. Nu îl cunosc. Numele partidului nu îmi spune nimic. Este un partid de circumstanţă.
7. Nu ştiu cine este. Un partid fără noimă.
8. Îl cunosc. Un tip serios. Dar nu are nici o şansă. De la asigurări la primărie este o distanţă mare. Îl recomand ca şef de scară.

Subiectul 4:
1. Da, îl cunosc. Va fi viitorul primar!
2. Nu. Nu îmi spune nimic numele ăsta.
3. L-am văzut pe net. E simpatic, dar...pluteşte. Nu are nici faţa nici capacitatea de a fi primar. Un glumeţ trist!
4. Nu îl cunosc. Ăsta e băiatul lui Piţigoi?
5. Bă, UNPR nu s-a desfiinţat încă?
6. Ăsta e un partid nou? Numele nu îmi spune nimic. Necunoscut.
7. Asta e fata lui Gherman de la Şcoala de şoferi? Nu o ştiu.
8. Cine e ăsta? Ce partid e ăsta? Tradu-mi!

Subiectul nr.5:
1. Da, îl cunosc. Bun organizator, dar a intrat într-un joc dubios.
2. Da, îl cunosc. E cam trecut, sau ceva de genul ăsta. Nu cred că este în temă cu ceea ce înseamnă administraţia locală.
3. Da, îl cunosc. Nu poate fi primar. E limitat.
4. Nu îl cunosc. Nimic altceva.
5.Nici pe ăsta nu îl cunosc. Un partid în degringoladă.
6. Mă, oamenii ăştia cine mai sunt? Nu îmi spune nimic numele ăsta.
7. Am auzit de ea, dar nu mai ştiu în ce împrejurări. Partid nereprezentativ.
8. PP-LC? Mă bufneşte râsul. În plus...efectiv în plus! Numele nu îmi spune nimic.

Subiectul nr.6
1. Da, îl cunosc. A făcut ceva pentru oraş. Dar vreau să îi reproşej că atunci când organizează câte ceva, gen 8 martie, nu invită decât femeile din partidul lui.
2. Da, îl cunosc. Nu ştiu prea multe despre el, dar cred că este un om cult.
3. Da, din vedere. Beleuzul ăla blond? Nu am o părere bună despre el. El nu mă cunoaşte pe mine.
4. Da, îl cunosc. E ăla care umbla mereu cu Jenica Tabacu. Nu are nici o calitate. Nu are ce căuta la primărie.
5. Nu am auzit de el..nu am nici o părere.
6. Nici pe ăsta nu îl cunosc. Dacă nu e cunoscut de lume nu are ce căuta la primărie.  
7. Nu o cunosc şi nu îmi pot da cu părerea.
8. Cine? Nici măcar nu ştiu ce e ăla PP-LC!

Subiectul nr.7:
1. Da, îl cunosc. Eu merg în continuare cu el. A făcut câteva lucruri bine. Putea mai mult, dar cred că nu a fost lăsat de consilierii locali, care sunt de cacao.
2. Îl cunosc. Este un securist. Şi atât! Oraşul ăsta nu merită aşa ceva.
3. Îl ştiu. Este un porc şi un măgar. Aş vrea să-mi publici şi numele, dar ştiu că nu o s-o faci.
4. Da, îl cunosc. Să-şi vadă de păsăricile lui.
5. Cine e ăsta? Un necunoscut nu poate candida la funcţia de primar.
6. Nu îl cunosc. Un necunoscut pentru oraş.
7. Asta cine dracu mai e? Şi ce partid e ăsta? Mai bine candidam eu, că mă cunoaşte mai multă lume.
8. Nu îl cunosc. Un necunoscut pentru oraş.

Subiectul nr.8:
1. Da, îl cunosc. O şulfă bătrână, unsă cu toate alifiile. Nu cred că poţi avea încredere în el.
2. Îl cunosc. Este prea moale pentru funcţia de primar.
3. Îl cunosc. Nu ştiu prea multe despre el, dar nu cred că o să ia prea multe voturi.
4. Din nefericire îl cunosc. Ar fi ultimul om pe care l-aş vedea în funcţia de primar. V-aţi ţăcănit la cap?
5. Da, îl cunosc. Un băiat bun, dar cu un asemenea partid în spate nu cred că o să ia nici măcar numărul de voturi câţi membrii are partidul.
6. Nu îl cunosc. Atât.
7. Este din Câmpina? Este prima oară când aud numele ei.
8. M-aţi băgat în ceaţă! Cine? Şi ce fel de partid e ăsta?

Subiectul nr.9:
1. Da, îl cunosc. Ce a făcut până acum pentru Câmpina e OK. Dedesubturile nu le ştiu.
2. Nu ştiu! Parcă îmi spune ceva numele ăsta. Dar atât!
3. Nu ştiu. Habar nu am cine e!Nu am ce comenta.
4. Nu ştiu cine e! E fiul lui Piţigoi?
5. Nu îmi spune nimic numele lui.
6. Nici atât! Acum aud numele ăsta. Nu am văzut nici măcar un afiş.
7. Doamne! Ce partid mai e şi ăsta şi cine e ea?
8. Da....şi pe ăsta îl ştiu!!! La fel ca şi pe ultimii. Habar nu am.

Subiectul nr.10:
1. Da, îl cunosc. Părere neutră. A cheltuit bani.
2. Nu îl ştiu. Dar are un partid tare în spate.

3. Nu îl ştiu. Chiar deloc!
4. Am auzit de el. O părere proastă.
5. Nu îl ştiu.
6. Mamă! Ce fel de partid e ăsta? Cât despre el...nu ştiu nimic.
7. Mama mea!!! O pată de culoare printre ei.
8. Ce partid e ăsta? Şi cine e el?
Acestea au fost răspunsurile celor 10 câmpineni, răspunsuri pe care le-au dat... ştiind ce spun. Eu am numele lor, dar nu o să le fac publice. Cât despre concluzii...sunt toate ale voastre. În materialul următor o să vă dau şi răspunsurile celor 10 câmpineni la întrebarea simplă: Mergeţi la votare?
Relu NISTOR

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...