Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

vineri, 27 mai 2016

ORBI, CHIORI SAU..NESIMŢIŢI?

M-am enervat şi asta nu îmi face bine la tensiune. Înainte să "refulez", am să încep cu partea bună a acestui articol. După cum bine ştiţi, am tot scris şi prezentat fotografii despre aşa zisele graffiti care "tronează" pe mulţi pereţi din municipiul Câmpina. Auzi tu...municipiu! O să mă enervez după ce o să vă prezint un adevărat graffiti, prezent în curtea unui câmpinean. Mi-a permis să fac o fotografie şi nu am putut să spun decât: da domnule, asta se poate numi chiar şi artă. Frumos, o plăcere pentru ochi. Realizat de un artist, contra cost, care chiar schimbă "atmosfera" dintr-o curte unde exista un perete mare şi alb. Acum un delfin se "lăfăie" într-un graffiti, spre bucuria ochiului.
Şi acum, gata!!!
Ce m-am bucurat când am aflat că ăştia care promovează vreun anumit candidat la Primărie sau la Consiliul Local, vor fi nevoiţi să ia oraşul la picior, pentru a sta de vorbă cu alegătorii. M-am gândit eu, în nebunia mea, că oamnenii ăştia chiar văd pe unde merg. O mică paranteză, înainte de a mă lua de găştile de propagandă, cu liderii lor în frunte. Nici nu mă mai agit în ceea ce priveşte Poliţia Municipală sau Poliţia Locală. Se pare că bravii noştri "apărători" ai liniştii şi ordinii publice sunt făcuţi ori din paie..ori din plastilină. Cum este posibil ca de atât timp să li se spună verde în faţă "Fuck de police!" şi ei să nu facă nimic. Poate că le surâde ideea! Aşa, din curiozitate..a fost prins vreun mâzgălitor d`ăsta? Bănuiesc că nu! Chiar şi aşa, dacă eram poliţist, măcar că puneam mână de la mână, luam o cutie de "vocsea" şi ştergeam porcăia aia de pe pereţi. Restul le lăsam! Aşa, la mişto! Sau...şi mai simplu, dădeam un avertisment sau o amendă asociaţiei de proprietari sau proprietarilor unde sunt amplasate "lucrările".
Acum revenind la "oiţele" noastre din campania electorală, se pare că au ochelari de cal...sau titlul chiar este valabil: "Orbi, chiori sau...nesimţiţi?" Eu ştiu?... poate că au ţinut cont de un alt "anunţ" de binefacere de pe unul dintre zidurile din Câmpina? : "Don`t do drugs. Eat`em!" Că altfel nu se poate explica de ce nici unul dintre politrucii ăştia nu s-a gândit să ia o măsură în acest sens. Unde sunt vremurile când tanti Jana se plimba cu roaba prin Câmpina şi aduna gunoaiele? Ce vremuri dom`le! Dar ce vorbesc acum? Chiar i-aţi vedea pe ăştia care vin şi vând "gogoşi" populaţiei, că şi-ar pune un coif d`ăla făcut dintr-un ziar şi cu un trafalete s-ar apuca de treabă? Ce dor îmi este de Jana! Mamă...cred că am tras ceva pe nas!
Oricum, aşa cum au bătut ei oraşul, cum s-au uitat în stânga şi-n dreapta şi nu au văzut nimic, mai mult ca sigur că s-au uitat şi în jos(să nu dea în gropi). Loc unde au dat cu ochii peste un alt exemplu de "artă urbană"...un mesaj cu multiple interpretări, sau cu una singură: "Gang pentru lăbari!" Sună bine, aşa... pentru o campanie electorală curată! Numai că autorul nu a lăsat nici un fel de instrucţiuni precise de folosirea a gangului. Poate o va face! Nu de alta, dar să nu dea unul peste altul! Nu pot să nu mă întreb câte dintre găştile de susţinători au unui candidat sau partid, în frunte cu zmeul cel mai zmeu, au văzut "îndemnul" de pe asfalt. Poate că au înţeles ceva! Sau poate că nu îi interesează de nici o culoare(nu d`aia politică) cum arată "municipiul" ăsta! Dar ce să mai, dacă vor pot să citească si în gangul care dă în celebrul cartier Dallas, un strigăt disperat al unor locatari: "Scăpaţi-ne de traseistele din cartier". Nu se precizează nici aici...politice sau alea de pe DN1?
Cu mult respect, dar nu prea mult....Relu NISTOR.  Şi ce frumos este acel delfin. Parcă nu îşi avea locul în acest material.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...