Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

sâmbătă, 14 mai 2016

MERGEŢI LA VOTARE?

La finalul materialului în care am întrebat 10 câmpineni dacă îi cunosc pe cei 8 candidaţi la Primăria Câmpina, material pe care un cititor câmpina l-a sintetizat prin: "Trista realitate, paradoxal atât de distractivă prin percepţia publică"...am promis că o să vă prezint şi răspunsurile celor 10 câmpineni la întrebarea: "Mergeţi la votare?". După cum o să vedeţi, răspunsurile lor ar trebui să le pună nişte serioase semne de întrebare politicienilor câmpineni. Ce rezultă pe un eşantion de 10 persoane? Că un mare procent dintre câmpineni vor merge la vot...doar ca să anuleze buletinul de vot. Iată răspunsurile, în aceeaşi ordine ca la celălalt sondaj, la întebarea: "Mergeţi la votare?"
1. Nu mă duc. Nu am de ce.
2. Merg doar ca să votez la Consiliul Local. Mi-ar fi plăcut să votez un anume consilier local, nu o listă.
3. Da. Merg la vot. Vreau să votez.
4. Nu ştiu dacă merg la votare. Dacă îmi dau vreun cadou...mă duc!
5. Băi...mă duc! Este un drept şi o obligaţie într-o societate democratică. Dar mă duc ca să-l anulez. Aşa o să-mi exprim eu dreptul la vot.
6. Eu mă duc la vot. Dar ştiu că indiferent ce aş vota...lucrurile vor sta la fel.
7. Da, merg la vot. Şi îi votez cu mare drag pe toţi. Anulez votul. Decizia mea...care reflectă realitatea de zi cu zi.
8. Da, merg la vot, ca să nu fie drumul gol. Dar de votat...îi votez pe toţi. Nu îmi place niciunul.
9. Cred că mă duc. M-am dus mereu. Dar nu prea ştiu pe cine să votez. Să încerc vreo "prospătură"? Să nu fac şi mai mult rău.
10. Măi, mă duc. Nu de alta, dar îmi este frică să nu îmi fure ăştia buletinul de vot. Dar o să pun vreo 3 ştampile ...acolo! Chiar că nu am cu cine să votez!

Dragi candidaţi, acestea sunt răspunsurile celor 10 câmpineni. Puţini, ce-i drept. Dar....totuşi? Ce o să avem? Prezenţă bună la vot şi în acelaşi timp un vot de blam la adresa politicienilor, prin anularea votului? Chiar atât de tare s-au săturat oamenii de voi? Nu răspundeţi...este o întrebare retorică!
Relu NISTOR

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...