Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

marți, 10 mai 2016

MAŞINA NIMĂNUI?!!!?


 Dacă cineva din Câmpina vrea să vadă cu adevărat o maşină care poate intra cu brio în programul "RABLA"...nu trebuie decât să facă o plimbare pe strada Tudor Vladimirescu. Pe strada cu pricina, printre alte maşini de toate soiurile, se află şi o "relicvă", a ceea ce a fost cândva o Dacie. Unul dintre locatari m-a contactat şi m-a rugat să prezint acest caz autorităţilor. De ce? Pentru că "piesa de muzeu", cu numere de Bucureşti, zace pe această stradă, ocupând un loc de parcare, de ani buni de zile. Am fost în zonă, am stat de vorbă cu câţiva oameni care locuiesc în zonă...şi nimic. Nimeni nu ştie nimic şi vorba unui domn: "parcă m-am obişnuit cu ea aici, face parte din decor". Trecând peste glumă, dacă îmi aduc eu bine aminte, la un moment dat se horărâseră ăştia de la primărie şi ridicau toate maşinile care nu mai erau în stare de funcţionare şi ocupau locuri de parcare. Am fost şi eu la o astfel de acţiune, prin cartierul Turnătorie. Se pare, însă, că "Dăcioara" cu pricina este dată cu vopsea invizibilă. Ori autorităţile nu au văzut-o, ori vor să facă vreun muzeu. Certe sunt câteva aspecte:
-oamenii au sesizat autorităţilor existenţa maşinii...ce-i drept doar verbal;
-la prima vedere, maşina încă nu a intrat pe mâna "culegătorilor" de fier vechi, sau cine ştie pentru a "împrumuta" câteva piese de schimb;
-are patru roţi, dar sunt "una cu pământul".
Există şi un "amănunt"...aş spune eu interesant: când s-a asfaltat strada Tudor Vladimirescu, băieţii de la asfaltare s-au cam împiedicat de ea. Aşa că au mutat-o pe partea cealaltă a drumului. Şi tot nu s-a sesizat nimeni. Din spusele unora "rabla" zace pe această stradă de mai bine de 10 ani. Aşa o fi, nu ştiu. Dar ştiu că este de mult timp acolo. Pentru a ajuta autorităţile, care până acum nu au văzut maşina fantomă, prezint aceste fotografii, în care se vede şi numărul de înmatriculare: B-12-GZN. Să fie de la guzgan? Haideţi oameni buni, faceţi o verificare...şi dacă nu o duceţi la fier vechi, săltaţi-o şi daţi o fugă până la Bucureşti. Ar fi tare să-i parcaţi maşina în faţa blocului sau a curţii. Poate a uitat omul unde a lăsat-o!
Relu Nistor




10 comentarii:

  1. Mașina aparține unui locuitor de pe strada Tudor Vladimirescu, sc.C1,etaj.5 ,și se numește Gosu Adrian.

    RăspundețiȘtergere
  2. Veniti si pe aleea rozelor si gasiti alte 2 cadavre din astea care ocupa 2 locuri de parcare,parcare deja insuficienta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Relu, da fuga si pe B.P.Hasdeu in spatele magazinului ''Hermes"...identica povestea cu cea relatata de tine!...

    RăspundețiȘtergere
  4. Salutare numele meu este Gosu Adrian asa cum spune si "anonimul" de mai sus lucru care nu stiu daca este legal sa faca public numele meu si adresa probabil de aceea il publica cu anonim. Intr-adevar detin masina din imagine care nu este parasita are impozite si taxe platite la zi la fel cum are si alta masina a mea inmatriculata in PH pt care platesc taxe si impozite la Campina si o folosesc fff rar in Campina. Dacia se afla intr un proces de restaurare pentru a devenii masina de epoca restaurare si procedura care dureaza se face numai cu piese originale si are un cost pe masura cost care nu il pot suporta integral in acest moment. Vecinii care nu au loc de parcare nu cred ca nu au din cauza masinii mele poate si faptul ca pe strada sunt parcate mai multe masini cu nr de bulgaria masini care nu platesc taxe si impozite in Romania . Din moment ce am taxele impozitele platite la zi nu cred ca este asa o problema sa ocup un loc de parcare. O sa am in vedere sa imbunatatesc aspectul fizic al masinii. Domu Relu ma poti contacta pentru mai multe info. O seara placuta

    RăspundețiȘtergere
  5. Salutare numele meu este Gosu Adrian asa cum spune si "anonimul" de mai sus lucru care nu stiu daca este legal sa faca public numele meu si adresa probabil de aceea il publica cu anonim. Intr-adevar detin masina din imagine care nu este parasita are impozite si taxe platite la zi la fel cum are si alta masina a mea inmatriculata in PH pt care platesc taxe si impozite la Campina si o folosesc fff rar in Campina. Dacia se afla intr un proces de restaurare pentru a devenii masina de epoca restaurare si procedura care dureaza se face numai cu piese originale si are un cost pe masura cost care nu il pot suporta integral in acest moment. Vecinii care nu au loc de parcare nu cred ca nu au din cauza masinii mele poate si faptul ca pe strada sunt parcate mai multe masini cu nr de bulgaria masini care nu platesc taxe si impozite in Romania . Din moment ce am taxele impozitele platite la zi nu cred ca este asa o problema sa ocup un loc de parcare. O sa am in vedere sa imbunatatesc aspectul fizic al masinii. Domu Relu ma poti contacta pentru mai multe info. O seara placuta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adrian, îmi poţi spune, din simplă curiozitate, cam cât va dura acest proces de restaurare? Poate vorbim şi cu ceilalţi proprietari de maşini aflate în aceeaşi stare, sesizate de cei doi de mai sus, şi chiar o punem de un muzeu. Sincer...nu prea cred în ideea asta cu restaurare. Pur şi simplu ai preluat ideea din textul meu. Aia cu muzeul. Dar, hai să zicem, să o văd şi pe asta! Promit că eu îţi fac un material de promovare. Sper să mă mai ocup de aşa ceva până faci tu maşina.

      Ștergere
    2. Salutare din nou , nu iti pot exprima o data exacta cu privire la durata restaurarii deoarece factorul material este principal . Daca imi permiti ti-as da totusi un sfat si anume daca iti pui logo pe blog `stiri locale vazute altfel prezentate altfel` poate ar trebui sa te tii de acest aspect daca vrei ca lumea sa aiba incredere pe viitor. Nimic nu este`` altfel`` nici in viziune si nici in prezentare pur si simplu ai vazut o ``neconformitate`` pe o strada in Campina si ai actionat la fel ca o emisiune tabloid de duzina adica ai aruncat nu noroi in toata lumea in detinatorul masinii si in autoritatile locale bazat doar pe spusele unora din zona care in opinia mea nu au fost mai multe persoane ci doar una si iar in opinia mea persoana respectiva nu are loc sa parcheze o masina care nu este inscrisa in Romania . Nu cred ca trebui sa iti dai cu parerea despre provenienta nr. de inmatriculare ``GUZGAN`` si nu cred ca ai cercetat problema mai amanuntit. Politia locala mi-a dat somatie sa rezolv problema si la fel cum am relatat in primul comentariu si la ei in baza de date exista o declaratie a mea in acest sens si anume ca se afla in proces de restaurare declaratie ce are o data mult anterioara postarii tale deci nu se pune in discutie inspirarea mea din articolul tau . Cand s-a asfaltat strada cei de la asfaltari nu s-au impiedicat de masina eu impreuna cu mai multi prieteni am mutat masina. Poate daca cercetai mai atent vedeai ca ne si cunoastem .... Actiunea ta este una laudabila dar cred ca trebui sa te tii de acel logo de pe site. O seara buna

      Ștergere

COMMENTATI AICI...