Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

luni, 23 mai 2016

Dan Condrea e mort! Rămân întrebările şi, dacă se poate...răspunsurile!

Nu are rost să vorbesc despre cazul în care a fost (şi este) implicat patronul Hexi Pharma. A fost atât de mediatizat încât nu mai are rost să mai scriu vreo polologhie acum. Moartea sa se pare că a spart un buboi. Televiziunile de ştiri au transmis continuu. Jurnalişti, politicieni, experţi şi multe alte persoane din spaţiul public au comentat. Şi-au dat cu părearea. Iată şi părerile a 10 câmpineni. La cald, înainte de a apărea vreo declaraţie clară din partea oficialităţilor. Când am făcut materialul, oamenii încă nu ştiau dacă la volan era Dan Condrea. Medicii legişti încă nu se pronunţaseră la ora 14.30.

1. A fost sinucis!

2. Am impresia că a fost ceva pus la cale. Prea mulţi oameni sunt implicaţi.

3. L-a speriat cineva. Asta l-a împins să intre în copac.

4. Cred că a fost sinucidere. Nu vred în varianta accidentului. Multă presiune, nervozitate...

5. Este posibil să fie un simplu accident, pe fondul oboselii şi stresului. Repet...este posibil!

6. Aranjament clar! Lau ajutat. L-au sinucis. Este evident. Nu poţi să nu îţi pui semne de întrebare. Poate că nici nu era la volan.

7. E plecat prin Venezuela. Cred că trăieşte! Prea repede au luat cadavrul de la locul incidentului.

8. Este un final la care mă aşteptam. Dacă nu şi-o făcea cu mâna lui, erau alţii care erau gata să rezolve problema. Dan Condrea nu trebuia să vorbească.

9. Nu îmi dau seama ce s-a întâmplat cu adevărat. Prea multe îmbârligături. Prea multă politică la mijloc.

10. Nu ştiu. Am văzut la ştiri, dar nu mă interesează.Totul este politică, altfel nu apăreau atâte întrebări, atâtea ipoteze.

Ce cred eu? Eu cred că mai avem ceva timp de aşteptat până când se va face "lumină" în acest caz. Dacă se va face vreodată. Dacă se va face "lumină"... o să rămânem cu gura căscată! Pentru că acest acccident(să-i spunem aşa) este cireaşa de pe tort în cazul Hexi Pharma. Prea multe persoane sunt implicate. Dacă Dan Condrea apuca să "ciripească"?
Relu NISTOR

P.S.
 Revin, la vreo 3 ore de la publicarea acestui material, timp în care am urmărit televiziunile de ştiri, pentru a remarca un lucru simplu: nimeni nu a spus "Să-i fie ţărâna uşoară!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...