Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

sâmbătă, 14 mai 2016

ASTA DA..."CAMPANIE"!!!

Aproape că nu am nimic de spus! Şi totuşi o să spun. După ce în urmă cu ceva timp am prezentat un material cu nişte porcării desenate pe câteva ziduri din Câmpina, toate de prost gust, am acum ocazia să vă prezint şi altceva. Ceva frumos, spun eu. Adică... intersecţia str. Conductelor cu Bolintineanu a devenit...mai frumoasă! Nu ştiu dacă a fost un el sau o ea, dar gestul este senzaţional. Bănuiesc că beneficiarul locuieşte prin zonă, aşa că de fiecare dată când iese din casă sau se întoarce din oraş, primeşte un simplu TE IUBESC! Sincer...susţin "campania" băiatului sau fetei care a scris pe asfaltul rece un mesaj atât de cald. Nu mă interesează dacă este legal sau nu, dar nu sunt singurul care a văzut cum în intersecţie este scris mare, cu un spray...TE IUBESC! Vă spun că oamenii se opresc, se uită şi pe feţele lor apare un zâmbet aparte. Cel puţin pe faţa celor care ştiu ce înseamnă acest lucru. Sper că autorul a avut curajul să-i spună şi pe viu grai acest lucru persoanei pe care o iubeşte. Să nu rămână un/o anonim/anonimă în viaţa celui/celei care este beneficiarul declaraţiei.
Relu NISTOR




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...