Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

luni, 29 iunie 2015

ALEGERI. MÂINE.VOTEZI?

ALEGERI. MÂINE.VOTEZI?

Aloooo! Domnilor politicieni, haideți să vedem împreună niște răspunsuri ale câmpinenilor. Trebuie să îmi cer scuze, dar unele răspunsuri chiar nu puteam să le postez. Erau cu referiri la mame. Însă, domnilor politicieni, uitați-vă bine la răspunsuri. Ar trebui să înțelegeți ceea ce deja știți. Poporul, omul de rând, v-ar trimite la canalul Dunăre-Marea Neagră. Sau la Jilava. Sau la DNA! 

1. Da. Pe Traian Băsescu. Pentru că a fost cel mai bun președinte pe care l-a avut vreodată România. Ha Ha Ha!
2. Nu m-aș duce la vot. Nu prea mai am pe cine alege. Pe cine să aleg? Pe mama? Toți sunt niște incompetenți. Nu poți spune că...bă...pe ăsta îl aleg!
3. Da. Aș merge! Numai să văd ce am de ales. Habar nu am cine sunt cei de pe liste. Sincer, aș prefera să apară unul pe care nu îl cunosc. 
4. Nu. Nu mai vreau. Nu mai știu pe cine să aleg. Nu mai am încredere în nimeni și nu mai votez pe nimeni. Dacă mă duc, mă duc să pun vreo 70 de ștampile, pe toate partidele. Să stric votul. 
5. Nu mă duc...și cu asta basta. Să iasă cine o vrea. Dacă mă duc pun 7 ștampile pe una...dar oricum cred că le schimbă. Este o șmecherie totală. Șmecheri și hoți, hoți și șmecheri. Nu mai poți să mergi nici până la colț!
7. Nu aș merge la vot. Pentru simplu fapt că nu am pe cine să votez. Atât! Pur și simplu. Mai ales că s-a băgat din nou votul pe liste. Suficient pentru mine să nu mă bag. Să se aleagă între ei. 
8. Da, aș merge la alegeri. Și m-aș alege pe mine. Altă opțiune nu am. Atât! 
9. Nu m-aș duce la alegeri pentru că nu mă interesează. Nu aș avea cu cine să votez.
10. Nu m-aș duce pentru că mă afectează prea puțin. Indiferent cine ar fi... ”same shit”


Nici eu nu o să mă duc la vot! La circul pe care l-am văzut în ultima perioadă...parcă aș vrea să fiu undeva... departe. Să nu îi mai aud, să nu îi mai văd. Dar sunt aici...și o să commentez. Domnilor politicieni, chiar nu vedeți că oamenilor le-a venit acru când vine vorba de voi? Chiar nu aveți oglinzi acasă? Sunt sigur că măcar câțiva oameni care citesc acest material vă vor împrumuta o oglindă. Am vrea să știm ce vedeți în ea! A, dar să nu uităm, aveți deja o oglindă în Câmpina în care vă vedeți! Cu toate reușitele voastre. Tot înainte!

Relu NISTOR / C.L.
Hai...PA PA!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...