Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

joi, 11 iunie 2015

POPI vs POPI

POPI vs POPI

(tulburelu@yahoo.com)

În urmă cu ceva timp am scris un material despre preoți și am primit pe mail o întrebare: ”Aș vrea, totuși, să aflu părerea preoților despre alți preoți”. Îmi cer scuze pentru faptul că am modificat întrebarea A.P. Eu am întrebat ce cred oamenii de rând despre ce ”simt” preoții unii despre alții. Iată câteva răspunsuri. Rețineți....ce cred oamenii despre cum gândesc popii unul despre altul.
1. Nu o să spună niciodată o părere (adevărată) pertinentă. Or să bată câmpii cu grație. Toți sunt niște prefăcuți. 

2. Este o mare râcă între ei. Fiecare se luptă să ia cât mai mult. 

3. Mereu o să apară râcă între ei. Sunt invidioși, unul pe celălalt, în funcție de mărimea parohiei. Mereu o să apară discuții referitoare că ăla a ținut o slujbă mai bună. 

4. Cum să fie relația dintre ei? Mâncătorie. Concurență. Exact ca între firme. Mai trebuie să se înscrie la Consiliul Concurenței. 

5. Se înjură unul pe altul. Doar sunt români. Chiar nu cred că au o părere bună unul despre altul.

SUFICIENT! Am auzit prea multe păreri care mi-au întărit o convingere: nu popii aduc lumea la biserică Ei sunt cei care uneori chiar îi îndepărtează. Mi-a povestit un domn în vârstă despre preotul Litră și dascălul Litrișoară, de la el din sat. Domnul P....super tare povestea cu ăia doi. Numai că finalul poveștii, reale, a fost super tare: a întrebat calul de la caleașcă ce părere are despre Litră și Litrișoară. Chiar trebuie să ne oprim la fiecare cârciumă? Concluziile la libera alegere.

Relu NISTOR / C.L.
Hai...PA PA!



Un comentariu:

  1. Mda... In 1931, daca intrebai 10 nemti la intamplare ce parere au evreii despre evrei, ti-ar fi spus chestii similare. Voi aveti senzatia si convingerea ca faceti presa, dar faceti niste magarii mai mari decat voi, pe care intr-o buna zi nu o sa le mai puteti controla. Si cand o sa explodeze mamaliga, tot voi o sa veniti cu pretentii de mediatori, dupa ce ati marit focul pana l-ati scapat de sub control.
    Presa nenica, nu carcala! Vai mama voastra! Aveti calificari de lacatusi, dar va vedeti mari (de)formatori de opinii...

    RăspundețiȘtergere

COMMENTATI AICI...