Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

sâmbătă, 13 iunie 2015

TELENOVELELE...și românii!!!!

TELENOVELELE...și românii!!!!

Nu intenționam să fac acest material. Dar o discuție purtată cu o fată m-a făcut să mă întreb: ce părere aveți despre telenovele? Prima părere este a fetei cu pricina. Eu commentez la final. 

1. Le-au spălat creierii la toate doamnele. Își lasă vasele nespălate, rufele murdare, pentru nenorocitele alea de filme. Nu știu ce or fi văzând la ele, cu limba aia turcească stricată. Încerc să stau de vorbă cu mama mea, dar nici nu mă bagă în seamă când începe telenovica. Nu mai are ochi decât pentru decât pentru Franceca, care s-a cuplat cu Fernando...și a făcut un copil cu Rodrigo!

2. Sunt seriale proaste și nasoale.
3. Aoooooleu! Nu le suport. Atât am de spus!

3. Dă-te în aia a mea cu porcăriile astea!

4. Chiar nu vreau să comentez acest subiect. Chiar nu merită. Niciodată nu m-am uitat și nici nu o să mă uit. 

5. Sunt prea siropoase. Lungesc boala.

6. Niște porcării! Povești de adormit copiii. Ăla tare rămâne cu prințesa. Nu se poate întâmpla în viața reală. 

7.M-am lăsat! Nu mă mai uit decât la cele turcești. Alea sunt bune! 

8. Nu pot să mă uit pentru că mă plictisesc cu vorbăria lor inutilă.

9. Telenovelele sunt doar pentru anumiți oameni. Eu nu îmi încarc memoria cu niște căcaturi. 

10. Îmi plac foarte mult. Sunt dependentă de ele. Îmi plac și mă uit pe orice posturi unde se difuzează.

Și să dăm și numărul 11. ”Vânzare de vise. Tot ce nu are românul se vede în serialele astea. Opulență. Românii trăiesc aiurea de 25 de ani, chiar se uită la telenovele?”

Avantajul acestor sondaje făcute de mine este că oamenii chiar pot spune ce cred despre un anume subiect. De bine sau de rău. Am avut 11 păreri. Sincer...și eu le urăsc. Îi mulțumesc fetei care m-a convins, fără să vrea, să fac acest material. Vorba unui prieten...cu Suleiman înainte!

Relu NISTOR / C.L.
Hai..PA PA!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...