Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

joi, 18 iunie 2015

ROMÂNUL ȘI CONCEDIUL Unde ai intenționa să mergi în concediu?

ROMÂNUL ȘI CONCEDIUL
Unde ai intenționa să mergi în concediu?

Super tari răspunsurile. Așa...ca la români. Ce este bine e că hazul de necaz nu a dispărut! Consider că oamenii care mi-au răspuns la telefon...”sunt bine cu capul”. Dar haideți să vedem ce au răspuns.

1. Dacă o să am și bani...o să trec și drumul.

2. Nu știu. Aș vrea să merg la mare, dar nu știu dacă îmi permit financiar. 

3. Aș vrea să merg la Lisabona. Sper să am această posibilitate.

4. La ski nautic....în Austria!

5. Unde intenționează buzunarul. Ăla este cel mai important. Apoi vorbim!

6. Acasă. Nu am bani!

7. În sânul familiei!

8. Cred că la Vamă! Că acolo nu am prea mult de plătit. Mă descurc. Iau băutură din vamă, la Duty Free. Este aproape. Dacă aveam finanțe mă duceam în Creta.. 

9. Cu soacra mea. La cimitir. La banii pe care îi am... doar acolo mă pot duce!

10. Undeva în Prahova, municipiul Câmpina. Din motive financiare și...gospodărești...ca să zicem. 


De obicei intervievez doar 10 câmpineni. Dar cineva a vrut neapărat să commenteze. Așa că avem 11.

11. În p..ă cu liftul! Doar dacă am noroc la LOTO mă duc la pescuit în Deltă.

De data aceasta o să îmi țin părerile acasă. Acolo unde îmi țin și concediul. Dar un grătar pe gârlă tot o să fac. Sper să nu vină vreun polițist să mă întrebe de calitatea micului. Dacă mă întreabă de locație...îl întreb despre concediu. Așa...de scurtă durată! Pentru el!

Relu NISTOR / C.L.
Hai...PA PA!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...