Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

miercuri, 10 iunie 2015

FUMĂTORI ȘI NEFUMĂTORI...

FUMĂTORI ȘI NEFUMĂTORI...

”Ce caută un nefumător în locurile special amenajate pentru fumători? De ce ar face scandal?” (cititor campina radar).

Mercic pentru subiect. După cum o să vedeți...sunt doar păreri ale unor fumători. Data viitoare o să adresez aceeași întrebare unor nefumători. Să vedem ce iese. Acum FUMĂTORII. 

1. În cel mai bun caz nu îi deranjează fumul. Altfel nu ar intra acolo. Dar, dacă un nefumător face scandal, ar trebui dat afară. Știe unde a intrat.


2. Chiar că e bună întrebarea! Ce caută acolo? Să se ducă pe bulevard să se plimbe. Eu, ca fumător, intru acolo. Un nefumător...să mergă la o terasă. Fumătorii fac banii la un bar. Dacă nu vrei să intri, nu blamezi fumătorii. Ce caută acolo? Caută și el un pic de conversație, să intre în gașcă. Să fie băgat în seamă.

3. Probabil că acolo vrea să intre. Să înghită fumul. Este treaba lui. Se știe că este local pentru fumători. Intră pentru că așa vrea el.

4. Cât timp este atenționat...nu poate face scandal. Nici eu nu fumez la cofetărie, biserică sau spital. 

 

5. Se ține și el după ăia cu care umblă. Așa că să nu mai facă nici un scandal pentru că și-a ales singur anturajul. Nu i-a sucit nimeni mâna să intre acolo. Așa că... mucles.

Ultimele 5 litere din textul de mai sus spun ...cam totul! Când scriu am o țigară în colțul gurii. De obicei aprinsă. Când ies la un restaurant unde îți este permis să fumezi...drăcia dracului...eu chiar fumez! Dacă nu am voie...nu fumez! Cum ar fi ca eu, ca și fumător, să le interzic nefumătorilor să intre într-un restaurant unde vreo 40 de clienți ”trag din pipă?” Discriminare sau ce? Avem puterea de a alege. Fumători sau nefumători! Simplu.

Relu NISTOR / C.L.
Hai...PA PA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...