Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

miercuri, 10 iunie 2015

SĂ FIM TOȚI LA FEL DE HOȚI!!!

SĂ FIM TOȚI LA FEL DE HOȚI!!!
(editorial)

”Aceasta este democrația...să fim toți la fel de hoți!” Nu este afirmația mea, dar...mamă...cât adevăr poate să iasă din gura unui om simplu, care merge la muncă, plătește taxe și impozite...și aude de niște șpăgi de nici nu îți vine să crezi. Ce gândește acel om de rând? Ce mama zmeilor, mă apuc și eu de furat! 
Citez din ceea ce a spus omul: ”Îi văd pe la televizor, vorbesc despre fraude de milioane de euro, sunt chemați pe la DNA...și...cam asta este. Unii au mai ajuns pe la bulău...dar au ieșit destul de repede. Alții mai sunt pe acolo. Pentru un milion de euro aș sta și eu vreo 6 luni pe acolo.”

Greu de înghițit o astfel de informație. Și nu omul de rând este de vină. Politicienii reușesc, cu brio, să îi ”strice” și pe românii care chiar mai cred în țara asta. I-au adus pe români să se gândească la faptul că democrația înseamnă: SĂ FIM TOȚI LA FEL DE HOȚI!!!

Parcă sună a poezie. Are și rimă. Unii s-au amuzat când au auzit expresia! Că hazul nu poate fi furat de nimeni. Dar a mai spus cineva un lucru despre democrație: ”ai dreptul să faci ce vrei, fără să deranjezi pe altcineva.”

Haideți să ne uităm pe lângă noi și să vedem dacă suntem ”deranjați”. Nu la stomac. 
Îmi aduc aminte de un refren, pe care îl voi modifica: ”Hai să ne avem ca frați / Toți suntem puțin furați!” Că așa este în democrație. Dacă nu mă credeți, uitați-vă la televizor. Pe final...furați fraților...este sport național. Poate se vor da și medalii la final. Pe la Jilava!

Relu NISTOR / C.L.
Hai...PA PA! Mă duc să fur ceva!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...