Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

marți, 2 iunie 2015

NU AM VUT TIMP...telefon! EDITORIAL

NU AM AVUT TIMP...telefon!
EDITORIAL
De mult timp am vrut să scriu acest material. O să fie unul scurt...pentru că...nu am timp! Cum MAMA ZMEILOR să nu ai timp să dai un telefon unui prieten? Așa...ca idee...nene și când stai pe budă ai avea timp. Când ești în mașină, când mergi să-ți iei ceva să bagi la maț, după o partidă de sex, în stație la metrou sau autobuz, până îți pune ăla benzină în rezervor, când vii cu plasa de cumpărături de la piață, când te uiți la televizor, când pur și simplu te plimbi pe stradă, când stai ca prostul în fața calculatorului, când faci un grătar, când ești pe plajă, când ești la cofetărie, etc. 
Cam astea sunt puținele momente în care poți da un telefon. Eu acum mi-am așezat poponețul pe scaun, scriu și vorbesc la telefon cu un prieten. Am timp să le fac pe amândouă. 

P.S. Tuturor celor care spun că nu au avut timp să dea un telefon le spun decât...să își mai cumpere unul nou și pe primul să îl dea de pomană. Și încă un lucru...care ar mai fi momentele în care chiar poți da un telefon?

Relu NISTOR / C.L.
Hai...PA...PA!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...