Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

joi, 18 iunie 2015

ȘOFERII DE AUTOBUZ...ȘMECHERI NENE! Vâj, vâj, vâj!

Vâj, vâj, vâj! 

Șoferii de autobuz! Sau de maxi-taxi! O categorie aparte. Dacă i-ar întreba cineva cine se cred...ar spune...angajați! Numai că ei se află la volanul unui autovehicul de câteva tone. În care sunt pasageri. Mai sunt și pietoni. Dar șoferii chiar cred că mașina aia se oprește în câțiva metri în caz de frână?! Cineva mi-a spus că se cred regii șoselelor. Că ei sunt cei mai buni. Ce crede omul de rând? Întrebarea a fost: merg cu viteză?


1. Merg cu viteză. La trecerea pentru pietoni trebuie să te retragi. Îți este frică. Și am zis...treci....du-te dracu!

2. Da! Nu aș traversa strada nici pe trecerea de pietoni. Am pățit-o când a trebuit să o iau la fugă pe trecerea de pietoni, având copilul în cărucior. 

3. Din când în când îi mai văd cum le dau în goarnă. Nu știu cât de sigur este.



4. Șoferii sunt cam tălâmbi. Tăntălăi. Am văzut asta, mai ales când sunt client. Pasagerul este client și vrea să ajungă acasă!

5. I-am văzut cum merg pe stradă. Merg cu viteză. Nu neapărat acest aspect mă deranjează, ci faptul că nu încetinesc la trecerile pentru pietoni.
  
Scurt și la obiect! Cele cinci păreri sunt pertinente. Cred că nu este nici unul dintre noi care să nu fi văzut cum trec autobuzele, mai ales pe anumite porțiuni de drum, cu viteze de ai nevoie de radar. Mulțumesc celui care a sesizat problema!

Relu NISTOR / C.L.
Hai...PA PA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...