Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

luni, 1 iunie 2015

APA TRECE ...PIETRELE RĂMÂN!

APA TRECE ...PIETRELE RĂMÂN!

”O fată care avea nevoie de o îmbrățișare! Nu se uitau băieții după ea. De fapt...nu se uita nimeni. Ciudat?  Era ciudată pentru că nu făcea parte din societatea bazată pe sex și manele.”

 
Cam așa începe materialul următor. Este o scrisoare primită de la o tânără. Inițial nu am vrut să fac nici un material legat de această scrisoare...dar...apare în scrisoare expresia:

”Sunt o ciudată? Deloc! Doar o fată simplă. Cu haine simple, cu gânduri complicate și inima de gheață”


De expresia ”inimă de gheață” am mai auzit. Însă citind scrisoarea în continuare...am avut ocazia să văd cam ce gândește o fată de 17 ani. Ca de exemplu:


”Avea o inimă de gheață...dar știi de ce? Pentru că știa ce vrea, avea scopuri bine definite și nu lăsa pe nimeni sau nimic să o distragă de la ele.”


Gândește! Nu la ce o să scriu eu...ci la ce o să spună fata care a trimis scrisoarea! Aici urmează partea cu băieții. Interesantă... de altfel...și sunt de acord cu ea.


”Pentru un băiat distracția înseamnă doar să se îmbete și să și-o tragă cu oricine.”


Am luat doar puțin din ceea ce a spus fata cu pricina. Nu mă apuc acum să commentez. Trece apa. Pietrele rămân. Așa că pe final mai trec un text. Tot al ei.


 ”Un Derek fără puteri supranaturale, dar în esență un fel de protector cu persoanele de care îi pasă.”




Acesta a fost materialul. Unii îl vor înțelege. Alții nu. Acum fiecare trage concluziile de rigoare. Mai aștept scrisori. tulburelu@yahoo.com.

Relu NISTOR / C.L.
Hai...PA...PA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...