Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

miercuri, 31 august 2016

BALCONUL ŞI LINIA CONTINUĂ (continuare)

 În urma comentariilor voastre şi a două fotografii primite pe adresa mea de e-mail, însoţite şi de câteva vorbe, m-am simţit obligat să revin asupra materialelor: BETON şi...FLORI(nota 10), din 24 august, şi CE FACI ACUM...măi "MUŢUNACHE"???, din 28 august,

Să începem cu "balcoanle"...
"Relu, mi-a plăcut materialul în care ne-ai arătat acel balcon frumos de pe strada Maramureş. Am fost şi l-am văzut! Nemaipomenit! Te rog să anexezi lângă fotografia ta şi pe cea trimisă de mine. Cred că merită."

După ce am văzut fotografia primită, m-am hotărât că merită să le pun una lângă cealaltă! După cum bine se vede...în ambele fotografii avem parte de "culoare". Nu prea ştiu bine de ce...dar cred că parcă îmi place mai mult cea cu florile. Părerea mea!
Iată câteva comentarii şi la materialul legat de Poiana Câmpina!
"deci...pe unde trebuie sa circulam daca vrem sa ajungem iar in Campina sau sa facem stanga spre blocuri?? :)))"
"ce amenda sa dea politia ca si ei fac stanga tot pe acolo..."
"mi-am permis sa lucrez la fotografia ta! Din cate stiu eu, ca m-am interesat, cei de la Politie si de la Primarie ar trebui sanctionati contraventional. Scrie pe bulina cu cat! "

Nu ştiu sigur dacă informaţia de pe "bulină" este corectă (deşi am tot căutat prin Codul Rutier...bine...nu prea mult!!!), dar omul care mi-a trucat fotografia deja trucată...are dreptate! Ca şi doamna din primele două comentarii! Acum...cine ştie, poate cineva de la Primărie sau Poliţie se va "auto-sesiza"(hi hi hi) şi se vor lua măsurile care se impun. Dacă nu...să-şi dea singuri amenzi!

Eu mi-am făcut datoria şi am prezentat "continuările" celor două materiale. Aştept şi de aici încolo... fotografii, sugestii sau informaţii legate de subiecte care consideraţi că merită sau trebuie făcute publice.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...