Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

vineri, 2 septembrie 2016

FUNCŢIONARUL PUBLIC: cel mai "IUBIT" dintre pământeni?


Următorul material a venit după o discuţie purtată cu un om nervos! Unul care avusese în ziua respectivă mai multe întâlniri cu câţiva funcţionari publici. Printre înjurături şi scârţâit de dinti, câmpineanul m-a rugat să fac un material "simplu", plecat de la o întrebare "simplă": ce părere aveţi despre funcţionarii publici? Înainte a a citi răspunsurile câmpinenilor, vă avertizez că urmează un material care poate afecta emoţional...anumite persoane!!!

1. Hmmmm...lucrează la stat! Să se vadă ghilimelele de rigoare şi majusculele....să fie înţelese ambele sensuri: lucrează la "STAT"! Dar nu generalizez. Printre ei mai sunt şi unii OK! Cert este că ar fi loc şi de mai bine! Ar putea să fie mai drăguţi!

2. Funcţionarii publici te tratează ca pe un câine! Nici câini nu sunt trataţi aşa. Nu toţi, pentru că nu are rost să generalizăm. Eu cred că ar trebui să se facă o şcoală specială pentru ei. Una de bune maniere!

3. Nu este ok! Toată lumea se îngămădeşte, toţi se calcă în picioare... care să ajungă primul. Unii funcţionari devin foarte agresivi. Şi mai sunt şi ăia care au pile şi intră în faţă. Ar trebui să ne lăsăm toţi pantofii, acolo la coadă, şi când ne vine rândul...gata...eu sunt!

4. De multe ori trebuie să aştepţi...eşti tratat cu indiferenţă. Mai stau la o cafea...nu prea e bine! Nu sunt mulţumit. Ar trebui să facă ce scrie în fişa postului, să te servească, să zâmbească. Atitudinea lor spune multe...uneori sunt chiar greţoşi!

5. Un funcţionar public, mă uit la ei... săracii...e aglomeraţie şi îmi pun problema: au timp să se ducă la WC? Că oamenii care stau la coadă sunt foarte nervoşi...dar şi femeia aia este om, poate că vrea să mănânce şi ea un sandwich. Au redus personalul exact acolo unde nu trebuia. De aici toată nervozitatea!

6. Nu am o părere prea bună! Felul în care se adresează...de asta sunt puşi a acolo...ei sunt plătiţi din banii mei şi vreau să mi se acorde aceeaşi atenţie pe care o acord şi eu. Stau la coadă, îi înţeleg că lucrează cu oamenii...dar aştept să fiu respectată!

7. Lumea e supărată, este aglomeraţie...toată lumea e nervoasă. Mai ales funcţionarul public, care uneori uită de multe ori care este rolul lui! Aş vrea să mai văd şi eu câte un zâmbet, să văd că mi se adresează respectuos!

8. Nu sunt pregătiţi! Nu fac faţă cerinţelor! Foarte slabi şi se comportă după cum sunt plătiţi! Şi cu asta basta!

9. Funcţionarii publici sunt incompetenţi! Necalificaţi! În relaţia cu publicul sunt...greţoşi!

10. Prefer să evit funcţionarii publici pentru că sunt de ...rahat! Nişte căcăcioşi îngâmfaţi!

Cam acestea au fost răspunsurile oamenilor. Nu sunt trucaje, nu am pus cuvinte în gura nimănui, nu am influenţat în nici un fel intervievatul. Înregistrările audio "stau bine", ca dovadă, la mine în calculator. Acum, că materialul este public, mă gândesc dacă am făcut bine că am adresat această întrebare! Ce se va întâmpla cu mine când voi ajunge în faţa unui funcţionar public? Nimic! Pentru că acestea sunt răspunsurile "neaoşe", fără ocolişuri, ale câmpinenilor care, vor nu vor, dau "nas în nas" cu un funcţionar public! Zâmbiţi...vă rog! Şi...dacă vreţi să comentaţi..faceţi-o...aşa cum ar trebui să o facă un adevărat funcţionar public!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...