Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

miercuri, 24 august 2016

BETON şi....FLORI (nota 10)

 ...După blocurile gri stăm noi, majoritatea! Cunoaşteţi versurile, lansate de celebra trupă BUG Mafia. Sau de câte ori nu aţi auzit expresia: m-am născut printre betoane! Ei bine, iată că lucrurile pot sta şi altfel. Ceva de genul: dacă nu am avut norocul să locuiesc la curte, îmi aduc sera la mine pe balcon! În momentul în care am făcut aceste fotografii mi-am adus aminte de ceea ce spune Ducu Bertzi, într-un cântec al său: "Tu floare de colţ / Minune sub bolţi / Fragedă stea / Iubita mea!" Mai mult ca sigur, "sera" de la etajul doi al unui bloc de pe strada Maramureş, este "iubita / iubitul" celui sau celei care a reuşit să aducă o "pată" de natură într-o "mare" de beton! Din punctul meu de vedere... nu pot spune decât : JOS PĂLĂRIA! Poate că aşa ar trebui să arate cât mai multe dintre balcoanele blocurilor din "municipiul" Câmpina! Cred că toţi ne-am cam săturat să vedem chiloţi atârnaţi au cine ştie ce izmene! Încă o dată...felicitări! Ştiu că nu a fost uşor să realizezi o astfel de oază de verdeaţă! Vă urez odihnă plăcută în sera dumneavoastră! Sincer...vă cam invidiez!  
Cu respect...Relu NISTOR!                                                                      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...