Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

marți, 23 august 2016

JOS sau SUS? Vă hotărâţi odată???


 Muică...ce mai înseamnă şi comunicarea asta! Dacă vă mai aduceţi aminte, pe 18 iulie am postat un material intitulat "Eu!...GULLIVER???". Era vorba despre un indicator "intrat la apă", pe strada Petre Liciu. Credeaţi că e singurul? Vă înşelaţi amernic! A apărut şi o rudă de a sa, verişor de gradul doi, presupun, pe strada Industriilor. Cele două fotografii parcă ar fi trase la indigo, dar nu sunt! Se vede clar că pe str. Industriilor e vegetaţie, aproape virgină. Vegetaţie şi industrie! Hmmmm....asta mă cam duce cu gândul la "defrişarea" industriei din "municipiul" Câmpina! Dar revenind la oile noastre...bine....semnele noastre, stând de vorbă cu nişte prieteni, s-a născut o întrebare: sus au jos? Cei care se gândesc la ce mă gândesc şi eu
(adică prostii) să le fie "ruşinică"! Dacă primele două indicatoare sunt pentru "liliputani", altfel stă problema cu alte indicatoare, care cred că au fost montate chiar pentru Gulliver!

Măi tată...îţi trebuie o scară de minim 4 metri ca să ajungi la ele. Cel două fotografii, făcute pe verticală, ca să intre "subiectul" în cadru, vorbesc de la sine! Dacă de unele indicatoare te poţi sprijinii sau le poţi "fâcâi o căpăţână", celelalte sunt suite la...Mama Zmeilor! Vorba unuia: îţi rupi dracului gâtul dacă te uiţi la ele! Cel puţin la ăla pietonal, dacă vrei să ajungi...clar ai nevoie de o macara! Cine ştie...poate apare şi un cuib de barză!Ştiu, o să spuneţi că sunt "cusurgiu fără cusur"...dar măi dragii mei edili de "municipiu"...vă hotărâţi odată: sus sau jos? Ca să ştie şoferul ce să facă, pardon, unde să se uite! Ca idee...vedeţi că mai este puţin spaţiu în vârful "suliţei"...mai puneţi şi acolo un indicator, eu ştiu, ceva legat de păsări migratoare! Că sigur l-ar vedea! Faceţi ceva măi oameni buni, că doar suntem "municipiu"...nu personajele anglo-irlandezului Jonathan Swift, din "Călătoriile lui Gulliver"!

P.S.1. După cum bine aţi văzut, am scris mereu "municipiu" între ghilimele. Fac acest lucru pentru a fi în deplină "concordanţă" cu oamenii pe care i-am intervievat în sondajul "Municipiu? De ce?", postat pe 13 august.
P.S.2. Şi...până la urmă, că nu m-am lămurit: sus sau jos?







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...