Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

vineri, 5 august 2016

CLIENTUL NOSTRU, STĂPÂNUL NOSTRU!


 În urmă cu ceva timp, nu demult, mai exact pe 21 iulie, am postat un material denumit: "Eşti BUN! Ia un10! Stai DRACULUI jos!"...un articol care a adus cu el şi câteva comentarii. Dar şi sugestii. Atunci un cititor CampinaRadar a scris:


"Exact undeva in stânga fotografiei parchează juma de masină pe trotuar juma pe carosabil si exact in intersecție de nu vezi nimic dacă te asiguri din partea stângă noroc ca e drum cu sens unic."


"Înfige masina exact pe colț o fotografiez si o pun pe facebuca"

Am redat cuvânt cu cuvânt ce a spus omul atunci. Şi...să vedeţi! S-a ţinut de cuvânt! Nu a postat el pozele pe "facebuca" ci le-a trimis pe adresa mea de e-mail. 4 "bucăţi" la număr! Poze, nu altceva! Şi dacă i-am spus omului că o să fac un articol pe baza pozelor trimise de el...iată-le! Parcă nici nu îmi vine să le comentez! Vă las pe voi să le comentaţi. Eu unul m-am minunat, am râs şi mi-am spus: iotete bă...că se poate! Nu trebuie decât să te "agiţi" puţin şi găseşti un loc de parcare. Dacă aş fi pus în situaţia să explic în cuvinte ce fel de "parcare" e asta...aş fi puţin băgat în ceaţă! Faceţi voi "lumină" în acest caz! Mercic cititorule pentru fotografii. Mai aştept! Fii cu ochii-n patru! Dar nu ca ăla care ne-a "ameninţat" că "EU te vede!"
 Am o întrebare, totuşi: s-o fi gândit mult? Şi îmi răspund singur: se pare că da, având în vedere faptul că este nu prima oară când face "chestia" asta!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...