Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

marți, 19 aprilie 2016

TRANDAFIRI SAU GAROAFE?

În urma materialului postat ieri, numit "Un BOBOC" de Policlinică, am primit un comentariu pe care doresc să vi-l împărtăşesc şi de ce nu...să-l comentez la rândul meu. Iată comentariul:
"Dany Rusen
April 18 at 4:59pm
Oare medicii și asistentele vor înflori ca trandafirii sau .......tot garoafe ies ????"


Trebie să recunosc faptul că întrebarea are...mai multe semne de întrebare, după cum bine ne-a arătat prin punctuaţie Dany. Sincer să fiu m-am gândit şi eu la această înşiruire, numai că la mine se termina cu "scaieţi". Aţi înţeles cu toţii ce a vrut să spună cititorul CampinaRadar.ro. Avem, cei drept, un "boboc" de policlinică. Dar, dacă este să parafrazăm o glumă împământenită pe meleagurile noastre..."păcat că este locuită". Întrebarea este de fapt: lupul îşi schimbă părul, dar ce facem cu năravul? Oare nişte echipamente de ultimă generaţie vor schimba relaţia om cu om, adică doctor/asistent cu pacientrul? Aş vrea să cred că aşa va fi, numai că mai sus eu am continuat înşiruirea lui Dany şi cu "scaieţi". Am scris-o...aşa să rămână!
Nu uitaţi că aştept la orice oră părerile voastre la rubrica "comentarii" din partea de jos a fiecărui material postat, sau pe tulburelu@yahoo.com.
Relu Nistor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...