Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

marți, 19 aprilie 2016

DE LA LUME ADUNATE

1. Dragostea este oarbă! Şi în ceea ce te priveşte...am cam orbit!

2. Aproape întotdeauna o femeie îndrăgostită e ...cam proastă.

3. Uneori haina îl face pe om...de râs!

4. Am nevoie de tine cum an nevoie de o...gaură-n cap!

5. Să trăieşti cât bradul în munte... este viaţa mondenă a unei bufniţe.

6. Şti ce ieftin pari alergând după ceva ce nu este al tău?

7. Când eram tână credeam că banii aduc fericirea. Acum, la bătrâneţe, sunt convins.

8. Dă-i drumu! Avocaţii mei îţi vor prăji testiculele la micul dejun, iar dacă îndrăzneşti mai mult, în tigaie îţi va frige şi ficatul. Ce a mai rămas din el!

9.  Când iei anticoncepţionale săvârşeşti un spermicid?

10. Sunt de acord să mă duci cu zăhărelul, dar să nu-mi torni un sac de zahăr în cap.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...