Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

miercuri, 13 aprilie 2016

CARTELELE PREPLĂTITE...cu sau fără buletin?

Unul dintre subiectele dezbătute la nivel naţional, şi nu numai, este cel  legat de obligativitatea prezentării unui act de identitate atunci când cumperi o cartelă preplătită. Părerile sunt împărţite chiar şi din punctul de vedere al partidelor politice. Dar haideţi să vedem ce cred cei 10 câmpineni intervievaţi telefonic(de pe o cartelă preplătită).


1. Eu nu sunt de acord. De ce să dau eu buletinul peste tot? Ca să îmi ia toate datele personale? Nu sunt de acord.

2. Nu am nici un fel de problemă dacă mi s-ar cere un act de identitate. Atât timp cei care îşi fac abonament dau toate actele, inclusiv pe cele ale casei, nu văd de ce nu aş da un buletin şi pentru o cartelă. Care este problema? Ai ceva de ascuns?

3. Da, sunt de acord să se ceară buletinul. Nu am nimic de ascuns şi dacă aş primii vreun telefon de pe o astfel de cartelă şi mi se aduc injurii, aş putea să aflu cine este nenorocitul ăla.

4. Să mă lase cu siguranţa naţională! Eu sunt de acord ca cel care cumpără o astfel de cartelă să prezinte şi un act de identitate. Altfel, orice puşti de bani gata, îşi poate cumpăra un buzunar de cartele şi să înceapă să frece oamenii la cap, la orice oră din zi şi din noapte. Pe de altă parte cred că serviciile oricum pot face rost de orice număr de telefon.

5. Nu cred că este corect. Nu vreau să îi arăt ăleia de la chioşcul de ziare buletinul meu. Dacă aceste cartele s-ar vinde numai la reprezentanţe, aş fi de acord, pentru că ştiu ce se poate face cu aceste cartele.

6. Nu sunt de acord. Se pare că nu suntem contorizaţi şi monitorizaţi atât cât doresc ei. Eu oricum nu răspund la numere necunoscute, aşa că aia cu farsele nu au decât să mă sune.

7. Nu sunt de acord. Păi de ce? Să ştie ei numărul meu? Să ştie pe cine sun? Dacă e să le dau datele personale îmi fac abonament.

8.Nu sunt de acord. De exemplu, eu nu umblu cu buletinul la mine, deşi ştiu că este obligatoriu. Dacă ar fi vorba doar de siguranţa naţională, hai că ar mai merge, dar aşa de frunză verde? Nu sunt de acord. Mai bine trec pe abonament.

9. Nu prea sunt de acord, nu mi se pare logic. Când se vorbeşte despre terorism, parcă aş fi puţin de acord. Dar nu sunt de acord pentru că, de fapt, ei vor doar să ne controleze total. Să ne aibă sub lupă tot timpul. Vom vedea care vor fi consecinţele. Dar să nu uităm că democraţia îţi dă şi drepturi şi libertăţi.



10. Mi se pare o porcărie, pe de o parte. Pe partea cu terorismul...e discutabil. Ce, le facem noi treaba? Oricum dacă vor să facă rost de un număr de telefon îl fac ei rost, nu vă faceţi griji.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...