Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

joi, 28 aprilie 2016

CÂT E TUŞIERA????

(editorial)

Întotdeauna am spus că o să ţin cont de ideile celor care accesează CampinaRadar. De-a lungul timpului, prin intermediul adresei de mail tulburelu@yahoo.com sau la nr. de telefon afişat pe blog, am ţinut cont de părerile şi de ideile cititorilor mei. Numai că unul dintre ei, pe care-l cunosc personal, m-a oprit pe stradă şi m-a întrebat: Băi Relule, cât mai e o tuşieră? Aşa..... hodoronc-tronc! De unde Mama Zmeilor să ştiu eu cât mai costă o tuşieră! Şi cui îi mai trebuie tuşieră în zilele noastre, când până şi ştampilele sunt "mecanizate". Văzând că nu prea înţeleg ce vrea să spună, omul, sănătos la cap (garantez pentru el)...mi-a explicat. Vin alegerile locale şi nu ştie ce să facă. Să se ducă la vot? Pe cine să voteze? Să nu se ducă la vot? Îşi pierde votul şi cineva l-ar putea folosi! Că vorba aia...prin Românica au votat şi morţii. Aşa că omul a găsit soluţia salvatoare: se duce la vot, dar mai întâi trebuie să-şi cumpere o tuşieră! De ce? Nu ar vrea să rămână fără tuş în "secţia de vomare"...nu e scris greşit, aşa a spus el. Asta este soluţia pe care a găsit-o omul, scârbit de tot ceea ce înseamnă clasa politică. Şi cum nu are pe cine alege, s-a hotărât să-i voteze pe toţi, ca să nu se supere nimeni. Şi de câte două ori. Şi pe muchie, dacă e cazul. Că ştampilă primeşte sigur, au cei din secţia de votare. Dacă nu le-au rătăcit pe undeva! A mai spus că  nu vrea să vadă nici un buletin de vot...de culoarea zăpezii. Dar iată că m-am luat cu vorba şi am uitat să mă interesez pe unde se mai poate găsi o tuşieră şi cât costă una! Că omul mi-a spus că este dispus să participe, în acest fel, financiar, la procesul electoral. Dacă aveţi vreun răspuns, anunţaţi-mă. Că vrea să-şi cumpere una şi îi este frică să nu le dea idei şi altora şi să ajungă la magazin după ce se termină stocul. Aşadar...cât e tuşiera????  

Am tuşiera mea, sunt tuşier,
Şi mă mândresc cu ea, sunt tuşier!
Flutur tare-n vânt...ştampilă, legământ,
Întâiul meu cuvânt de....tuşier
Tuşier...
Tuşier...
Tuşier...
Mă opresc din scris, nu de alta dar rămân fără tuş. O să mai revin asupra subiectului anulării votului, după ce află omul răspunsul la întrebarea: Cât e tuşiera?     Relu NISTOR







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...