Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

miercuri, 20 aprilie 2016

ADIO...

De-acum ştampila e la mine,
Rămâi, rămâi, cu bine!
Mă voi feri de urna ta,
De tine.

De astăzi tu nu mai contezi,
De astăzi nu-mi mai pasă
Chiar dacă-mi faci şi farmece
Mă lasă...rece!


Căci nu mai am ca obicei
Ca-n zilele acele,
Căci votul meu nu poţi să-l iei
Decât...din stele.


Când alegând atâtea dăţi,
Citind numai sloganuri
M-aştept acum să nu te arăţi
Iar pe...la geamuri.


O, cât eram de prost, credul
Că mergem împreună,
La vot, dar stai tu liniştit...
Eu voi vota...pe lună!


Şi când în taină îmi plasai
În noapte, darul să mi-l deie
Ca-n veci alături să te-aleg
Acum vreau o...Femeie!


Din treacăt parcă-mi vine-n minte
Acele dulci cuvinte,
Astăzi nu pot să spun decât:
Aaaaa...minte!


Căci astăzi de te mai ascult
Să-nghit numai proteste,
Îmi pare veche, a fost de demult
Acum e doar...poveste.


Şi dacă votul bate-n poartă
Ştampila tremurând în voturi
Totuşi la urnă nu mă duc
Trecut-au... veacuri.






Cu ochii pe votul pierdut
Imaginea-ţi privind-o...
Că totul este la sfârşit
Şi ce să mai...Adio!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...