Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

luni, 4 septembrie 2017

ZBOARĂ PORCU’ CU TAROMU’...

Hai că asta-i bună! După ce aflăm că ăia care conduceau compania aeriană TAROM au fost dați afară, pentru că sunt mai proști decât noaptea, apare pe făibuc un link prin care românașu’ este invitat să răspundă la trei întrebări și...țup! 2 bilete de călătorie gratis
Din prima m-am gândit la două chestiuni: ori cineva își bate joc de ei, ori ăia care au venit în locul proștilor...își bat singuri joc de ei!!! Probabil...Cert este că au fost câțiva, și nu puțini, care au pus boticul. Că na, e gratis, e binevenit! 
Curios din fire(sper să nu pățesc ca mâța) am hotărât să duc șarada până la final. Am urmat pașii indicați, am răspuns la cele 3 întrebări și apoi... share, că așa cerea ștocăreala! În tot acest timp am fotografiat laptopu’... Nici nu am postat bine, că o prietenă mă contactează și-mi spune: bă, vezi că e țeapă! Uite aici ce spune TAROMU’: 

"Compania TAROM nu organizează niciun survey prin care să ofere bilete gratuite! Vă rugăm să ignorați acest link http://taromair.us/! Toate ofertele TAROM le găsiți pe site-ul nostru, www.tarom.ro, sau pe pagina noastră de facebook.Călin Pîrlog

Îi mulțumesc prietenei pentru avetisment, pentru promptitudine! Chiar dacă știam și deja lucram la material, intervenția ei a fost binevenită! Ea știa! Eu știu! Întrebarea este: oare câți au pus boticul? Ca la aia cu telefoanele lui nea Jiji...
Acum... compania aeriană care chiar este "aeriană", a ieșit repede la rampă cu dezmințirea. Numai că "glumița" este încă pă net! Dacă o citește dracu’ vreun pesedeu și îi vine vreo idee creață? Că tot au dat-o de gard cu acele cupoane de vacanță... nu ar putea să facă și vreun "cadou" pentru liniile interne? Să promoveze...turismul! Oaia, porcu’...ceva, acolo, să zboare cu TAROMU’...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...