Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

luni, 11 septembrie 2017

Cașcaveaua a "boicotat" kurtosul???

Sâmbătă, după prânz, am ajuns pe la Festivalul Cașcavelei, în Valea Doftanei. Atunci am postat pe facebook un  mic filmuleț, sub titulatura "Câteva poze...ca să fie!"
Intenționat, printre toate fotografiile, am inserat două "speciale" și am așteptat să văd dacă cineva are vreo reacție. Ce-i drept... imaginile se succed cu rapiditate în filmuleț! De data aceasta, aceleași fotografii sunt "statice" și se poate observa cu ușurință ceea ce am văzut, atât eu, cât și prietenii mei.
Sunt martori, sunt vii și am discutat atunci puțin pe marginea subiectului.
Am observat două standuri unde se vindea kurtos. Mai bine spus... unde ar fi trebuit să se vândă kurtos! În timp ce toate tarabele, cu tot felul de produse, erau luate cu asalt de "pofticioși", pe la cele două standuri unde se comercializa kurtos... bătea vântul!!! Ați putea spune că sunt eu țăcănit, că mi s-a părut! Dar nu-i așa! Pe unde am mai fost, și am mai fost, știu că trebuia să stau ca coadă să cumpăr produsul cu pricina. Acum... liniște și pace! Să fie o întâmplare? Oare toată lumea a fost chitită pe cașcavea, pastramă, țuică și alte alea? Sau a fost o reacție a consumatorilor în urma scandalurilor apărute în presă în ultima perioadă? Nu comentez mai departe...las fotografiile să spună restul. Sau...totul?








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...