Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

joi, 21 septembrie 2017

Ne-a RĂSPUNS de ne-a STRĂPUNS!!!

În urmă cu două săptămâni, fix într-o joi, după Miercurea Ciuc, și înainte de Vinerea Mare, apărea în spațiul on-line o petiție adresată primarului municipiului Câmpina. Una referitoare la asfaltarea străzilor Calea Doftanei, Bobâlna, Orizontului și Muscelului. Bine scrisă, cu detalii referitoare la legea privind liberul acces la informațiile de interes public.
Mai mult, inițiatorii îi cereau primarului un răspuns, ÎN TERMEN DE 10 ZILE, la cele 5 întrebări "așternute" în petiție. Vă spun sincer că și eu am semnat petiția cu pricina, nu de alta, dar sunt câmpinean și mă dau cu mașina și pe străzile cu pricina. Dacă le pot numi străzi! Poteci, cărări sau ce vreți voi!
Am fost băiat răbdător și am așteptat 14 zile să se "ițească" vreun răspuns, tot on-line, dinspre primărie. Cum ar spune un Bobiță: canci răspuns! 

Mă așteptam să apară un răspuns? În nici un caz! Ce pot spune? A fost un exercițiu democratic, la care a luat(hi hi hi) parte doar... o parte!

Da! Vrem străzi fără gropi!
Da! Ne-am implicat!
Da! Am completat petiția!

Nu! Nu îi interesează părerea noastră!
Nu! Nu a răspuns nimeni la cele 5 întrebări!
Nu! Nu cred că a citit cineva petiția, sau dacă a citit-o... a „dat-o dracu„!!!

Oricum... dinspre primărie se aude.. liniștea! A venit toamna, vine iarna, dă un strat de zăpadă și treaba merge înainte! Ne vedem în primăvară... cu altă petiție??? Zic și eu...
P.S. Dacă, printr-o minune, a apărut răspunsul și nu l-am văzut eu, o să mă declar „străpuns„ de promptitudinea administrației!!! Dacă nu...rămâne cum am stabilit!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...