Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

miercuri, 27 septembrie 2017

S-au "evaporat" biletele? Na, drăcie!

Da, fratili meu, am trăit s-o aud și p-asta! "Ai părinți, bunici, mătuși sau unchi?"..." iar prețul biletului un chilipir: doar 10 sau 15 lei"... Cuvinte extrase din afișul postat de Casa de Cultură Geo Bogza, pe facebook! Cum era de așteptat, oamenii s-au arătat interesați de spectacolul de teatru! Eeee...și s-au dus la Casa de Cultură, în dimineața zilei de 27 septembrie, să cumpere bilete! Pentru părinți, bunici, mătuși sau unchi. Prețurile...un chilipir! Numai că la ora 10.00 nu mai era nici un bilet în jumătatea din față a sălii de teatru. ERAU VÂNDUTE TOATE!!!

Mai sus ați auzit declarația uneia dintre persoanele care a fost, la prima oră, fără o oră, să cumpere bilete!
Măi...să dea toți dracii... mare aglomerație trebuie să fi fost la Casa de Cultură, până la ora 10.00!!! Alooo... cine să creadă gogoașa asta? Unde sunt biletele?
Pe cuvânt, dacă am timp, îmi cumpăr un bilet, și în seara spectacolului mă duc doar ca să fac  niște poze! Cu prima jumătate a sălii! Oare... pe cine o să vedem pe acolo? Părinți, bunici, mătuși sau unchi? Ei, aș!!! Mă cam îndoiesc!
Alooo...până aici s-a ajuns???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...