Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

luni, 25 iulie 2016

HOPA!!! A mai apărut un PROST! Sau mai mulți...


EU te vede!





...am mai postat tot felul de fotografii cu aşa zise "graffiti"...desenate, pardon, mâzgălite, prin toate ungherele urbei noastre, sau chiar pe centru. Nu revin la ele, fotografiile le mai am, sunt în arhiva personală, dar le puteţi găsi şi în arhiva CampinaRadar. Acum, însă, pot să dorm liniştit! Nu de alta, dar a apărut un "vigilante"...care ne ameninţă serios: EU TE VEDE! Dar pe tine măi "umanoid neterminat" nu te vede nimeni? Nici măcar tu, când te uiţi în oglindă? Acum, serios vorbind, câmpineni...fiţi cu ochii-n patru! EU TE VEDE e cu "ochiu" pe noi! Aveţi grijă când strănutaţi, când râgâiţi, când trageţi vreun "vânt"...să nu "adulmece" acest "vigilante" prin preajma voastră. Auzi măi Van Gogh de doi lei şi juma...dacă "TU NE VEDE"...de unde aflăm şi noi ce ai văzut? Sau te apuci să "tastezi" pe toţi pereţii caselor "impresiile" tale? Care sunt convins că vor fi la fel de "illuminati" ca şi "logo-ul" pe care-l foloseşti. Poate tu crezi că "Eu te vede!" dar să şti că "noi nu te crede"...cu excepţia a ceea ce am spus în titlu: A mai apărut un prost! Sper că eşti singur, de capul tău(dovleac găunos) şi că nu mai ai şi "acoliţi". Ce Mama Zmeilor o să ne facem cu atâţia "ochi"? A, sau eşti în cârdăşie că ăia de la SRI? Pentru fiecare "set de urechi"...băgăm şi un set de ochi! Ce să mai..o punem de un Big Brother, aici la "târşorul" nostru....de spargem "facebucul". Încă ceva, şi apoi te las cu "supravegherea video": vezi şi POKEMONI? Dacă DA, să taci dracului din gură, că te sparg ăştia care aleargă ca zombii cu telefoanele în mână pe străzi, la orice oră din zi şi din noapte! E periculos! Părerea mea! Ne mai vedem pe pereţi! La cai verzi pe pereţi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...