Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

joi, 21 iulie 2016

Eşti BUN! Ia un 10! Stai DRACULUI jos!

...ce să mai...parcă îmi aduce aminte de Mărăşeşti - Mărăşti - Oituz! Adică la celebrul..."PE AICI NU SE TRECE!". Băi "şoferache"..că altfel nu îţi pot spune, deşi aş avea câteva "apelative" suculente în vârful degetelor pe care le folosesc pentru a tasta (alea din mijloc)...tu numeşti asta parcare? Unde, la mă-ta pe tarla? Trebuie să recunosc faptul că am mai văzut "şmecheri" care au parcat prin diverse locuri, chiar pe sub indicatoarele de interzicere, pe trotuare în centrul urbei sau chiar în locurile

pentru persoane cu handicap....dar tu...măi "utilizator" de maşină, chiar nu ai văzut că ţi-ai lăsat "podoaba" în mijlocul unei intersecţii? Cât de chior poţi să fi? Da, băi "şoferache"...în cazul în care nu ştiai, aia este o intersecţie! Se circulă pe toate străzile alea, care se întâlnesc în acel punct! După ce am făcut prima poză, am zis că poate l-o fi apucat pe om vreo treabă mare şi s-a băgat prin tufişuri, ca să rezolve treba! Da de unde! Peste 2 ore era tot acolo. Maşina! În tufişuri nu m-am uitat. Ce să mai...eşti bun...ai un 10! Stai dracului jos! Pe trotuar, că la volan nu îţi este locul. Îţi dădeam un 11 şi un "smiley" dacă reuşeai să faci o astfel de parcare prin intersecţie la ABC sau la Casa Cărţii, aşa cum cunoaştem noi cele două intersecţii. Alea sunt mari, asta e mică, dar la Mama Zmeilor...tot intersecţie rămâne.
 Ţi-ai luat permisul prin Argeş? S-au mai bine zis....ai permis de conducere? În prima poză se vede clar că puteai să dai măcar un metru şi ceva înapoi! Sau nu ştii că maşina ta are şi marşarier? Aş posta şi o poză în care să se vadă nr. de înmatriculare, să mai râdă unul-altul de tine...dar lasă de la mine! Şi aşa eşti truli-luli cu capul! În ce priveşte şoferia. Data viitoare, la "ambâţ"... blochează de tot strada aia. P*acolo intru "io" în parcarea din spatele blocurilor. Fă-mi una "nefăcută". Pa..."şoferache"!

4 comentarii:

  1. Ce limbaj de martalog pentru cineva care se dă ziarist. Iar subiectele sunt hilare dacă nu chiar penibile, nu ar face prima pagină nici în fundul celui mai mic cătun din Vaslui. Dar asta e, numărul de neuroni e limitat din naştere...

    RăspundețiȘtergere
  2. Scumpul şi dragul meu "anonim"! Te "gratulez" cu scumpul...pentru că mi-ai făcut ziua bună. Crede-mă...aveam nevoie de o porţie de râs! Cu ce să încep? Aaaaa...cu începutul! În primul rând, fiul mamei mele(adică eu, ca să nu te bag prea tare în ceaţă) are curajul să semneze tot ceea ce scrie. Îmi asum şi aceste rânduri, care după cum bine vezi şi o să vezi şi în continuare, vor fi pline de scarcasm, ironie...ce să mai, de "băşcălie"...la adresa domniei tale. Mai întâi...mercic pentru faptul că m-ai făcut martalog(slujitor domnesc însărcinat cu paza granițelor și cu supravegherea punctelor vamale...în cazul în care nu ştiai!!!). Eu nu mă dau nimic, pur şi simplu sunt. Exist! Şi am o "denumire": Relu Nistor. Tu eşti...cine? Cred că nici tu nu prea şti! "Anonimule"...nu ţi-a întors nimeni mâna la spate, nu te-a tăiat nimeni cu lama, obligându-te astfel să citeşti aceste subiecte "hilare sau penibile"...care, de altfel, fac parte dintr-un cotidian pe care, se pare, că "mătăluţă" nu-l percepi. Vezi tu...ironie, sarcasm, băşcălie! Ca să nu o mai lungesc mult, eu cred că... ori eşti "şoferache" cu pricina, ori chiar "te tragi" din "fundul celui mai mic cătun din Vaslui"! Bagă ăştia netul la oricine! Că e democraţie! Sper că nu am scris prea mult şi prea întortocheat, nu de alta, dar nu vreau să-ţi zăpăcesc numărul nelimitat de neuroni pe care îi deţii cu atâta mândrie. Pe final...scrie bă tu mai bine şi eu o să te critic. Scuză-mi "bă-ul". Sau nu! Te pup dulce, "scumpule"! Sper că ţi-am făcut şi eu ziua bună! Glumeam, desigur! Sper că te-ai prins..."anonimule"! Cu graţie, ironie, sarcasm şi multă băşcălie, al tău pe veci "slujitor domnesc însărcinat cu paza granițelor și cu supravegherea punctelor vamale"...Relu Nistor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Super articol!mi-a aparut un zambet in coltul gurii citind si raspunsul dat persoanei anonime!Va apreciez!

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere

COMMENTATI AICI...