Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

vineri, 8 iulie 2016

BETOANE...NU COPACI!


În urmă cu ceva timp, mai exact pe 26 iunie, v-am prezentat un material intitulat sugestiv, spun eu, "Karate kid? Să îi rup(em) capul?!?!", un material care..."a avut succes" la vremea lui. Am primit tot felul de comentarii, am fost şi sunat de mai multe persoane care mi-au spus că au văzut cum grupuri de tineri, cu minţile luate de alcool...se cred zmeii-zmeilor. Unul mi-a spus că atunci când le-a atras atenţia unor tineri, care "exersau" pe un coş de gunoi, că nu este bine ceea ce fac, că era cât pe ce să devină "sac de box". Un adevăr care nu poate fi "contestat". Dar mai există şi soluţia "noninvazivă" a cetăţeanului care vede cum "necuratul" intră în "gingaşele făpturi dătătoare...de picioare": sunaţi la 0244.33.24.20, la Poliţia Locală, că nu sunt puşi acolo degeaba! Ar trebui să intervină când sunt sesizaţi. Apropo de sesizare, iată că am primit eu una...şi acum începem materialul de stăzi!

Cum persoana care mi-a oferit informaţia nu a vrut să se implice, am luat aparatul foto şi...
pâş-pâş... pe str. A.I. Cuza. Acolo...să vezi spirit de om întreprinzător! Nu ştiu când şi cine (mai mult ca sigur un tembel) a rupt un copac plantat, bineânţeles, de angajaţii primăriei. Bun! A fost rupt un copac! Şi mai mult ca sigur vor mai fi rupţi, pentru că...ăsta ne e neamul şi cu el defilăm!
 Dar...în cazul de faţă...lucrurile stau puţin "cam" altfel. Copacul a fost rupt şi rigola unde fusese plantat a rămas "fără obiectul de activitate". Şi aici a apărut "un spirit întreprinzător neaoş"... get-beget! Imediat a profitat de ocazie pentru a-şi amenaja un loc-două de parcare în faţa casei. Cum îţi dai seama? Foarte simplu! Te uiţi dincolo de gard şi o să vezi că "întreprinzătorul" cu pricina tocmai şi-a turnat nişte alei betonate prin curte. Bănuiesc că i-a mai rămas vreo roabă cu beton şi...gata locul de parcare. Că doar nu era să planteze vreun copac! Sau nu era să aştepte până când angajaţii primăriei ar fi înlocuit pomul rupt! Nu se putea aşa ceva! S-a mişcat repede...şi nimeni nu a văzut nimic! Aproape nimeni! Pentru că cititorul CampinaRadar a văzut. Am văzut şi eu, vedeţi şi voi, poate vor vedea şi "organele abilitate să"...Totuşi, trotuarul este domeniu public, parcă! Vă mai aduceţi aminte de nenea Gigi a lu Becali care şi-a "tras" trotuar bengos, pe care apoi a fost nevoit să-l "dărâme"? Vă mai aduceţi aminte de primarul, din nu mai ştiu ce localitate, care a avut "tupeul" să betoneze o porţiune dintr-o stradă, împreună cu nişte concetăţeni, pentru ca mai apoi să-şi "semneze" aproape singur amenda pentru intervenţie neautorizată pe domeniul public? Ia să vedem...la noi se va întâmpla ceva? Sau ne rezumăm doar la faptul că au mai "apărut" vreo 2 locuri de parcare? Pe trotuar...nu oriunde! Ce copaci nene! Ne-am născut printre betoane, suntem obişnuiţi cu ele. Dă-l dracului de copac!
Relu NISTOR  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...