Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

luni, 18 iulie 2016

EU!...GULIVER????

Aş putea să încep cu "ştocăreala" aia cu: mă...când eram copil...eram sărac (aş minţi dacă aş spune asta) şi din această cauză "başcheţii" mei, nişte "drăgăşani" d*ăia ponoşiţi, aveau mereu găuri în talpă. Aşa că, la fiecare ploaie, aveam apă la rădăcini. Şi...normal că am crescut! Numai că nu este aşa. Pur şi simplu am ieşit de pe "bandă" o idee cam lungan. Cel puţin aşa mi-a zis un cititor al CampinaRadar: "băi lunganule, ia fă-ţi o poză lângă indicatorul STOP de pe strada Petre Liciu".  Clientul nostru...stăpânul nostru! Ajuns pe strada cu pricina, mi-am dat seama din prima că, de fapt, cel care i-a dat denumirea s-a înşelat amarnic!
Nu ar fi sunat mai bine "str. Liliputanilor"? Aşa, la o primă vedere, ai putea spune că indicatorul nu are nici o treabă cu autovehiculele, ci cu...pietonii. D*ăştia normali, nu liliputani. Parcă îl şi văd pe "nea Gigel"...cum vine el aşa de pe la crâşma, şi în drumul lui "vârtos" aude odată....zbaing!!! Aude şi simte! Cu "sfecla" din dotare! Şi, fără să vrea, pune şi o frână bruscă de ajunge direct în "poponeaţă"!    
Ok...lilipunani sau nu, pietonii trebuie să fie atenţi. Dar şi conducătorii auto au la un moment dat un unghi în care nu îl văd decât pe "Guliver". Acum, lăsând gluma la o parte, cred că ar trebui ridicat indicatorul la o înălţime corespunzătoare. Sau, dacă nu, mai montaţi un indicator de presemnalizare...unul cu "ATENŢIE...PERICOL DE CUCUIE". Tare aş vrea să văd cum ar arăta unul...că indicator cu "CETĂŢENI TURMENTAŢI" am văzut. Hai să "spargem" şi noi facebook-ul cu unul legat de lovituri la cap. Că cineva sigur e lovit la cap! Poate s-a lovit direct în creier şi "bibilica" e trecută pe "modul STOP".
 Relu NISTOR

2 comentarii:

  1. https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=162329744184590&id=100012226962660

    RăspundețiȘtergere
  2. https://www.ziarulincomod.ro/un-tanar-din-prahova-are-nevoie-de-ajutor-care-este-povestea-lui/

    RăspundețiȘtergere

COMMENTATI AICI...