Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

duminică, 3 iulie 2016

AM SESIZAT...S-A REZOLVAT!!!

Vineri, 1 iulie, am postat un material intitulat "5 MINUTE CU APARATUL FOTO!!!", care începea cam aşa...

...unde este semaforul? Aveţi 3 secunde!....gata, timpul a expirat! Dacă nu îl vedeţi, înseamnă că aveţi probleme cu vederea. La un "ochist" cu voi!

Sincer să fiu, după ce am postat acest material, am primit un telefon de la un amic din Breaza, deci nu prea departe, care m-a întrebat "unde văd eu semaforul ăla nenorocit? Că el nu îl vede! Şi că nu are nevoie să meargă la un control oftalmologic". Chiar pregătisem un "scenariu", ca să îi arăt omului unde este semaforul, numai că, să vedeţi, într-o zi caniculară de duminică, 3 iulie(la două zile după postarea materialului), mi-au luat-o înainte 2 angajaţi ai primăriei, însoţiţi chiar de city managerul Câmpinei, Remus Bădulescu. Aşa că amice, uite-ţi răspunsul în imaginile de mai jos.


Şi..."se făcu lumină!" Acum amicul din Breaza, dar mai ales toţi câmpinenii, pot vedea semaforul! Nu a fost nevoie decât ca presa să sesizeze un "aspect neplăcut"...şi au apărut şi rezultatele. Dacă mai aveţi probleme care vă "şicanează" zi de zi...contactaţi-mă!

Aaaaaa....să nu uit! În data de 18 mai, am postat un material
intitulat "CARTEA JUNGLEI...RELOADED!!!". Nu vă mai spun ce am scris atunci...ci o să vă arăt fotografiile, care vorbesc de la sine.


Dacă tot aveţi "ştocăreala" aia, cu ajutorul căreia puteţi să toaletaţi copacii, vă invit să vă gândiţi şi la pietoni, nu numai la şoferi. Dar dacă îi toaletaţi...aveţi grijă la maimuţe! Încă un lucru şi vă las, pentru moment! În timp ce erau toaletaţi cei doi copaci care făceau semaforul invizibil, s-a auzit şi o voce, pe care din păcate nu am surprins-o pe filmare, care spunea că ar fi mai bine ca cei doi copaci să fie tăiaţi din rădăcină. Aloooo! Cred că nu sunt singurul care este de părere că este mult mai "sănătos" să toaletezi un copac, decât să-l tai din rădăcină. Părerea mea!
Aştept sugestii!
Relu NISTOR




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...