Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

vineri, 18 martie 2016

ȚIGARA...PRO ȘI CONTRA! Totuși...vrem să fumăm!

Legea asta cu țigările a stârnit multe controverse. Am stat de vorbă cu 10 câmpineni, fumători sau nefumători, tineri și bătrâni. Pe alocuri trebuit să cenzurez răspunsurile. Să vedem ce e ieșit.

1. Am o părere foarte proastă, referitor la nenorocita asta de lege. Sunt o fumătoare înrăită și nu cred că o să mă poată opri cineva. În baruri nu intru, dar în parcuri sigur o să fumez. Palmez țigara, ca ăia mici.

2. Părerile sunt împărțite. Necesitatea de a ne alinia la ceea ce s-a făcut în Europa în domeniul fumatului a venit cam repede pentru România. Multe domenii de activitate vor fi afectate. O mare lovitură pentru patronii de localuri. Cred că ai noștri puteau să mai aștepte măcar vreo 5 ani până să o adopte, așa cum au făcut și cu alte legi.

3. Eu nu fumez, deci nu am un of prea mare, dar soțul meu fumează și asta înseamnă că atunci când o să ieșim pe undeva, eu o să rămân singură la masă și el o să stea mai mult pe afară. O să am o dilemă: să ies cu el sau să stau cuminte la masă, bătând darabana și să aștept să vină sau să îngheț pe lângă el, ca nu cumva să intre în vorbă pe afară cu alte fumătoare înrăite. Era bine să poți ALEGE (că cică e democrație și ne cheamă pe toți la alegeri) și să fie localuri pentru fumători sau ne.

4. Este o lege foarte dură. Pe mine nu mă deranjează fumul. S-a mai pierdut un drept al omului. Să nu uităm că fabricile de țigări sunt printre cei mai mari contribuitori la bugetul de stat. Suntem niște papagali. Eu abia aștept să văd ce o să ne mai interzică! Legea este făcută cu dosul de niște politicieni care nu au legătură cu realitatea. Consider că au probleme mult mai mari de rezolvat.

5. Pe undeva e bună legea asta fără cap și fără picioare. Eu sunt fumător înrăit și nu am de gând să mă las. Ăștia chiar nu își dau seama că distrug bugetul țării? Dacă este frig afară și vreau să ies la un restaurant, cu soția, comand 2 ciorbe și 2 fripturi, ce fac dacă am chef de o țigară? Ies afară? Să îi ia un drac. Consider că mi s-a luat un drept al omului. Și cum era aia cu liberul arbitru?

6. Am o părere bună, deși sunt fumător înrăit. De ce? Pentru că în baruri sau restaurante nu există instalații performante pentru eliminarea fumului. Ăsta este singurul motiv pentru care sunt de acord cu legea, care, în rest este plină de niște precizări, le-aș zice eu idioate,făcute de niște...parlamentari.

7. Ce vor face sărăcuții parlamentari care vor să iasă la o țigară? Până ies ei din hardughia sunt dați ...absenți. Acum, fără glumă, ăștia sunt duși cu capul. Nici nu vreau să mă pun în pielea unui proprietar de bar sau de restaurant. Faliment scrie pe ei. De ce mama dracului nu au mers pe varianta...în această unitate se fumează. Sau nu se fumează(la cofetărie cu noi). Eu consider că mi s-a încălcat un drept al omului. Încă unul!

8. Da ce bă, noi fumătorii avem ceva, suntem leproși? Dacă tot vreți să faceți ceva scoateți-le în afara legii. Păi ce, numai nefumătorii pot să stea la crâșmă? Îmi bag ceva în legea lor.

9. Sunt de acord cu această lege. Poate așa se mai lasă lumea de fumat. Spun asta deși sunt fumător înrăit. Cred că se poate bea o cafea sau o bere și fără țigara aferentă. Dar mi se pare normal ca fumătorilor să nu le convină.

10. Este o prostie. Uitați-vă la ei cât sunt de îngrămădiți! Nici nu a ieșit bine legea pe piață că au și început să o modifice. Îmi este scârbă de ei. Le-aș trage un fum în față și aș stinge țigara pe buletinul de vot.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...