Pentru sugestii

Contact : campinaradar@gmail.com

marți, 15 martie 2016

PĂZEA...vine DENTISTUL!

PĂZEA...vine DENTISTUL!
Medicul DENTIST! Unul dintre personajele pe care oamenii nu prea sedau în vânt. În materialul următor vom vedea ce păreri au câmpinenii despre *omul cu freza*. Temeri, prețuri, calitatea lucrărilor și multe altele.

  1.E o teamă. Când aud freza aia mai bine mă duc în altă parte. Trebuie să fi nebun la cap ca să nu îți fie măcar un pic frică. Referitor la calitatea serviciilor...sunt bune, dar nu foarte bune. Prețurile un pic cam piperate. Este bine că, cel puțin la dentistul unde mă duc eu, nu se mai așteaptă pe holuri.

2. Nu pot spune că mi-e frică de stomatolog, dar am totuși o reținere, mai ales când aud freza aia. Ce vreau însă să spun este că prețurile sunt exagerate. Mai-mai că îți iei o mașină dacă ai mai multe lucrări. Apropo de frică, atunci când m-am operat de apendicită, am intrat și am ieșit cu zâmbetul pe buze.

3. Nu am fost de mult timp la stomatolog. Dar am înțeles că prețurile au cam sărit calul.Soțul meu a dat o căruță de bani pentru o lucrare. Ce pot să mai spun este că acum nu îmi mai este frică, dar înainte stomatologul era un fel de BAU-BAU pentru mine.

4. Stau până în ultimul moment ca să ajung la un dentist. Recunosc, mi-e frică de freza aia nenorocită. În plus nu sunt mulțumit de raportul calitate/preț. Când îți este lumea mai dragă te trezești că mesteci o plombă.

5. Sunt plin de transpirație, dar doar până ajung pe scaun și medicul se apucă de treabă. Ce nu îmi mai place este că prețurile sunt prea mari în comparație cu banii pe care îi au românii prin buzunare. Un lucru bun, cel puțin la dentistul la care merg eu, programarea este programare. În ceea ce privește calitatea lucrărilor....depinde de la caz la caz, de la dentist la dentist.

6. Nu îmi este teamă să merg la dentist. Dar nici nu cred că o să mă vadă vreunul prea curând. Poate doar dacă mă împrumută el cu bani.

7. Nu îmi este frică de dentist. Ultima extracție mi-am făcut-o singură. Dar ce vreau să spun este că știu din surse sigure că au fost pacienți care au plecat de la dentist cu hepatita B,C. Cel mai rău este că te tot cheamă, și de fiecare dată scoți bani din buzunar.

8. Nu prea mi-e frică. Numai că sunt supărată pentru că am dat 16 milioane (lei vechi) pentru o lucrare pe care nu o pot purta. Acum sunt știrbă. Nu știu dacă a fost vina stomatologului sau a tehnicianului. Cel puțin e bine că nu se mai stă la coadă.
9. Eu pot spune că sunt mulțumită, pentru că nu am avut nevoie de ei. Dar dacă aș avea nevoie de un dentist, sigur mi-ar fi frică. În schimb, știu de la cunoștințe că se tot plimbă de la un dentist la altul, sunt într-o continuă căutare. Tot de la prieteni am aflat că prețurile sunt mari.

10. Nu mă duc des la dentist, pentru că nu am bani. Numai când am auzit care sunt prețurile m-am lăsat. Și am ceva de lucru la dantură. Am auzit că numai o radiografie e vreo 80 de lei. De la cei care chiar se duc la dentist, am aflat că se fac și lucrări de mântuială, dar și de calitate, funcție de medic. Dar nu mi-e frică. Este un rău necesar, atunci când ai și bani să ajungi pe acolo.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMMENTATI AICI...